Gå til innhold

Bekkenløsning?? Vondt i lysken, rundt venusberget

Anbefalte innlegg

Hei,

Bare lurer på om det er begynnede bekkenløsning eg har??.... Har ganske så vondt rett under magen, i området venusberget (eller lysken). Kjenner det ikke så godt når eg sitter i ro, men akkurat som hele området har stivnet når eg skal reise meg opp (auau), slik at eg må gå litt merkelig, og vondt når eg snur meg i senga om natta..Noen som kjenner seg igjen? Er vel kanskje sånne vondter man må regne med nå på slutten....Er bare 4 uker igjen

Fortsetter under...

Har slitet med dette siden uke 14, så vet hva du snakker om. Jeg har det nå sånn at krykker er en deilig ting å ha. Men anbefaler å rulle en sommerdyne til en lang pølse. Ha den fra mellom anklene og oppover. Det gir en god støtte hele veien. Det er viktig at det ikke blir liggende noe bare mellom knærne, men også mellom anklene, hvis ikke så gir det feil stilling igjen. Gå små skritt, ikke for mye trapper, ikke vagge, og ha litt fjæring i knærne....be den kommende far massere litt der det er vondt, det er jo båndene som strammer seg. Husk at du har nesten gratis fysioterapi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...