Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Da forlater jeg dere, reiser til campingvogna for en koselig langhelg. Må se om ikke det går an å få lagt inn bredbånd der og, hehe. Gleder meg til søndag, da er det mange gode innlegg å lese. Kos dere Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Du vil bli savnet. Ta igjen det tapte til søndagen du, hvis du ikke på en eller annen mystisk vis får tilgang til internett på ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 ÅH, heldige du! Savner campingvogna! (måtte selge vår...) Du får kose deg masse masse!!! GOOOOOD langhelg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Høres herlig ut. Da må dere kose dere hele hurven og så håper jeg dere får suuuupert vær på turen. Gleder oss til å høre fra deg på søndag, må ha rapport vettu. Stooooooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Og en riktig god langhelg til deg. Jeg og lillegutt blir hjemme og sender pappan og storesøsteren på tur med dykkeklubben til Portør. Er litt tufs, så jeg orker ikke dra dit og bli syk der jeg. Kos dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 God tur kos dere masse mulig det blir en tur på hytta på oss til helga....får se. "snakkes" på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå