Mockanin Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har dere t-shirts, shortser og korterma badyer på babyene deres ute når det er varmt? Jeg har ikke kjøpt noe av det ennå (fått et par bodyer med korte ermer) fordi jeg ikke er sikker på om vi kommer til å bruke det. Når babyen på 5 mnd. er oppe av vogna kommer han jo til å ha på body og tynn bukse, nede i vogna body og om det skulle bli onkli varmt bare bleia. Finner ingen god grunn til at jeg skal kjøpe t-shirts og shorts til han.
Fru Barbro von Kobro Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Dette har eg òg lurt på. Som uerfaren førstegongsmamma fekk eg litt panikk då det plutseleg blei sol og 20 grader.. I bøkene står det at ein alltid må ha solkrem på heile kroppen og i tillegg ha heildekkjande bomullsklede på, og babyen må aldri bli utsatt for direkte sollys. Er ikkje dette litt voldsomt? Kor forsiktig må ein vera med slike ting? Vi holdt oss mest inne, og det var jo litt kjipt..
MintCondition Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Blir vel kortermet body, tynn bukse og tynn lue om hun skal opp av vogna, og å ligge i vogna i bare bodyen om det skulle klinke til å være en kjempesommer Var sånn jeg gjorde det da det var en varfmeperiode her tidligere i mai ihvertfall. Hadde også med ekstra klær, sånn i tilfelle, og et helseteppe...hehe. Så shorts og t-skjorte tror jeg neppe jeg kommer til å kjøpe, virker jo litt dumt med t-skjorte _over_ bodyen, og uten body blir vel litt rart?
Gjest mphs Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har kjøpt truse og t-shirt i samme merke(holle). Ellers så kommer jeg til å bruke body med kort arm eller kjole med truse.
Fru Barbro von Kobro Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Å, har du kjøpt det? Dei er kjempekule:)
Luca Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Har også kjøpe en del fra Holly`s Baby, to hele dresser(body m/fot) og et par bodyer til bruk på sommeren. Det er veldig tynn og fin bomull, og kjempesøte klær. Ellers et par slike uten ben og armer fra Stummer, og gleder meg til å få på de:-) De to andre jentene mine har vært nærmere året den første sommeren deres, så syns da de har vært for store til slike babydrakter. Men lillesnupp her er jo bare 4 mnd, så det er perfekt. Ellers blir det nok mest bodyer og litt korte kjoler med blonderumpetruser under:)
♥ strikkemor ♥ Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Har hørt at babyer ikkje skal ha solkrem eg.. Dei skal ikkje utsettast for sollys så lenge at det er nødvendig og pga allergi.... Men eg lurte på kor får du klærna frå Holly\s Baby og Stummer?
Luca Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Hollys Baby har de på Luca-shop.no, men tror flere nettbutikker har de. Kjøpte litt på F&Bmessa nå i helgen også. Stummer har de vel mange steder vel, husker ikke hvor jeg kjøpte det jeg. Den ene kjøpte jeg vel på 70%salget i fjor sommer på Fru Lyng tror jeg.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 Nå kommer ikke snuppa mi til å være mye ute av vogna,så jeg har kjøpt en shorts og noen kortermede bodyer. Synes det er bedre med lette klær og et teppe over,enn tette klær. Kjøpte en så søøt turkis shorts til TL i dag,20 kr på salg hos Cubus,hehe!
Gjest mphs Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har kjøpt på Cornelias hus i Trondheim, de har nettside også www.corneliashus.no og så har jeg bestilt noe fra danmark http://www.trendybaby.dk/shop/default.asp
lifa og Eline Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har kjøpt 2 kortbukser og 3 kortermede t-skjorter. Kommer da til å bruke bleie rett under kortbuksa og t.skjorte uten body under. Må ha noen kortermede bodyer også for det er jo ikke bare 25-30varme garder om sommeren det hender det bare er 10 grader og regn også og da blir det type collegegenser m/kortermed bodyunder. må kjøpe noen fine truser til å ha over bleia i tilfelle det blir så varmt at hun ligger ute i "nesten" bare bleia.
Evelinemor Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Vi har kjøpt to drakter med korte bein og armer hos exit. Kjempekule og ventilerer godt for en liten varm en. Brukte de inne da det var så varmt sist. Har fått fire kortermede bodyer, og vi gikk tur med bare kortermet/bukse med teppe over da det var så varmt. Vesla var god og varm nedi den varme vogna. De kan da ikke trenge genser over body og alt mulig når det er over 20 grader. Inne hos oss blir det såpass varmt at vi må ha klær som gir rom for luft. Men det er klart en må passe på trekken når en skal ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå