Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

nå livmoren vokser.... Mange her som snakker om det, at det er stikkinger. Jeg har stikkinger noen ganger, og da blir jeg redd med en gang, og tenker at NÅ begynner spontan aborten...eller at nå dør spira mi. Faen...jeg er hysterisk...... :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stikk pulsering der eggstokkene ligger......

Slik har jeg opplevd det...

 

Og helt ufarlig - livmoren må jo utvide seg.

 

Det er når du får store smerter at du skal være bekymret....Så alt er nok bra - spira di tåler ganske mye !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tenker akkurat det samme som deg! Men har hørt flere steder at det kjennes ut som stikkinger. Det er sikkert bare det lille miraklet ditt som breier seg ut og trenger litt mer plass. :) Har jo overlevd mye værre den lille du har i magen. :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har jo det... Men...jeg er syk av nervøsitet nesten nå.

Skal på ultralyd i morgen igjen, er så utrolig redd for at hjertet har sluttet å slå....:(

Leser så mye om det her inne...syntes det er vanskelig å være gravid jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd, Iselin! Det er ingenting fra eller til du kan gjøre fram til i morgen uansett.

 

I Japan var det for lenge siden vanlig å sende gravide til egne hager, der de skulle gå rundt og høre på fuglesang og slappe av under skyggefulle trær med svalende fontener. Det var ikke lov til å snakke høyt til en gravid, og en skulle alltid ha et positivt tonefall. De mente at både mor og spire hadde det best under rolige, positive forhold.

 

Tenk på dette, og slapp av, send frøet ditt masse positive positive tanker, syng en sang for det og kos deg med ei korg jordbær og litt is. Da har du gjort en hel del for at han/hun skal trives der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...