Gå til innhold

hva er egentlig hollegrøt ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er en grøt man får kjøpe på helsekosten som mange bruker, inklusive oss, som et alternativ til grøter tilsatt sukker, fruktsukker eller fruktose. Den er instant, dvs den røres ut i væske, og er en super grøt for de som ønsker usøtet grøt.

Argumentet om at det er folk som ikke bruker Nestle som bruker den blir litt feil. Ønsker man ikke bruke Nestle av etiske hensyn, er det jo bare å bruke Hipp og Småfolk da. Så det er det at den er usøtet som er poenget til de fleste vil jeg tro.

Så vidt jeg har skjønt er boikott av nestle politisk, ut ifra et snart ti år gammelt notat om at nestle bryter FN-reglene...

Og så er vel holle mindre bearbeidet, og derfor sunnere (?), på samme måte som at fast-food for voksne heller ikke er det sunnerste alternativet man kan velge..

Jeg har ikke spesiel sans for produkter kjøpt på helsekosten fordi det mange ganger spesielt i kosttilskudd ikke aner hva som er i. Jeg er allergiker og har astma i tillegg har reagert allergisk på produkter kjøpt der.

Men til barne mitt vil jeg ha den sunneste grøten og da må det bli den fra helsekosten pga. mindre sukker.

Synes heller ikke noe om alt dette Nestle driver med og vil prøve å unngå så mange produkter fra de. De har litt merkelig markedsføring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...