kokosbolle Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Heisann! Jeg er 8+0 i dag og har vært fryktelig kvalm i nesten 2 uker nå. Er såååå ufattelig drittlei allerede. Hvor lenge til varer dette? Dere som har kommet lengre enn meg, er dere fortsatt kvalme, evt. når avtok kvalmen? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Forrige svangerskap forsvant kvalmen rundt uke 12. Nå er jeg i min åttende uke, og gleder meg helt sinnssykt til det avtar..... kvaaaaalm!!!!! Hver minste lille "feil" i lyd, lys, lukt, smak osv. kan medføre at jeg brekker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Er selv bare i 9+2 og kvalmen blir verre og verre for hver uke.Håper det forsvinner i uke 12 slik det gjorde med deg ka-ping:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Vi får krysse fingrene Det er jo de som er kvalme i 9mnd også, men som regel - stort sett - hos de aller aller fleste - så blir formen bedre når man går over til 2. trimester. Lykke til jenter!!! Vi får bare prøve å fokusere på at GRUNNEN til at vi er syke er noe fantastisk flott der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Jepp! 4 uker er vel ingenting å ofre for et frø som vokser inni meg. Leste også et sted at de som er kvalme har mindre sjanse for sa/ma. Humøret er litt bedre nå, har fått spist lunsj allerede. jeg spiser hele tiden omtrent. Det er det eneste som hjelper mot kvalmen. Jeg spiser jo selvsagt mindre måltider oftere, men tror jeg kommer til å legge på meg mye av dette. Men som jeg sa til samboeren min i går, det er bare noen uker til bikinisesongen, men haha, JEG trenger ikke å bekymre meg for det! Det er faktisk noe som er positivt. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minken Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 Er 9 +2 og er kjempekvalm. Med førstemann var det helt likt, og kvalmen gav seg i uke 12-13. Forhåpentligvis skjer det denne gangen også. Spising og mye søvn er det eneste som hjelper. Prøvd ingefær i ulike varianter, uten å bli noe bedre. Får nok ta tiden til hjelp. Lykke til! Millie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå