Jeg å min lille gullkomp Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 våknet 0015 natt til 18 mai med inntense rier... trodde først at det var falsk alarm, men det var 6 min imellom... dro på romme for å legge meg igjenn... men klarte neste ikke å gå opp trappa... ropte på mannen min om at nå må vi dra nedover.. jeg fikk vekket sønnen min på 6 år.. hang over sengen hans med rier.. kjørte han til bestemor og bestefar kl 0100.. hadde masse rier VONDE rier. kl 0120 var vi ned på føden. jordmor var nedi å kjente.. 4 cm åpning..Vannet gikk jeg hadde kjempe vondt.. Jeg ropte om at jeg ville ha epudural. Jordmoren sa at jeg kunne legge meg i badekaret, jeg nektet, men mannen min sa at jeg skulle( noe som vi var blitt enig om)..Følte jeg måtte presse så jeg satt meg på do( motløs trodde jeg skulle dø og besvime) Ble lagt i badekaret, kunn 3 min følte jeg måtte presse. Ble lagt i sengen, jordmor kjennte oppidær igjenn. 8 cm åpning. Nå måtte jeg presse... men jordmor sa at det kunne jeg ikke... jo de må jeg ja.. hun hadde problemer med å få tak i folk.. jeg lukket øynene å hørte at telefonen ringte og det var romstering... plutselig kommer det to sykesøstre springene inn å jordmora sa at vis det skulle bli med med på fødseln så måtte de komme NÅ... Jeg presset å presset (hadde pressrier i 8 min) Lille Erik Mathias kom ut 0208. fødseln varte i kunn 40 min....Nå er jeg endelig ferdig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå