Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan introduksjon av grøt på kvelden gjøre til at småtrollet kanskje sovner tidligere på kvelden?

sover godt hele natta, men legger seg sent, ville gjerne hatt leggetiden litt tidligere på kvelden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi har alltid hatt problemer med sovingen til jenta mi, våkner ofte, skriker mye og er urolig. Men for et par uker siden startet vi med grøt-6mnd hvetegrøt fra nestle (hun er snart 6 mnd). Etter det har det bare blitt bedre og bedre synes jeg. Nå legger jeg henne 19.30 og hun sover til 02.00, får pupp og sover igjen til 06.30. Det er jeg strålende fornøyd med=) Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men tror grøten har litt av æren hvertfall.

Skrevet

ja her har vi ikke akkurat problermer med sovinga på natten, men det er vel mer leggetiden jeg ville ha gjort noe med... men det virker ikke som han har tenkt å sove da... smiler og er fornøyd... gir jeg pupp tidlig på kvelden, så blir det bare til at han henger i puppen hele kvelden.. så da best å drøye puppen litt, for da spiser han mer skikkelig liksom..

(jeg ga jo tidlig grøt til eldstemann for å få bedre netter, men det hjalp ikke for vår del der....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...