Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ønsker plass til min glade og aktive 2,5 åring fra august mnd. Vi er en av mange som har fått avslag på barnehage søknaden vår i bydelen Østensjø. Ønsker gjerne å gå sammen med minst 1 på samme alder. Ta gjerne kontakt: [email protected]
Jenny-penny Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 hei, hei. Vi har akkurat fått plass i familiebarnehage i Østensjø. Ringte ALLE de private familie-barnehagene og fler hadde ledig plass. vi valgte en som er nærmest oss med 8 barn. Sett igang og ringe så ordner det seg nok for dere også) LYKKE TIL!
Minnie Mom Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Hvordan finner du telefonnummer og oversikt over private familiebarnehager? De har altså ikke opptak gjennom kommunen?
Minnie Mom Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Jeg leste litt fort, beklager Jenny-penny! De har vel opptak gjennom kommunen. Vi har søkt samtlige familiebarnehager i bydelen, samt noen i Alna bydel. Tror noen har opptak nå i juni. *håpe håpe* Ringte du bare rundt og spurte? Måtte du da søke gjennom kommunen etterpå for å få plassen? For de må jo egentlig velge barn som har søkt gjennom kommunen.... Kanskje jeg skal ringe noen i Østensjø.. er et stykke unna oss, men da får vi heller tåle litt bilkjøring.. Bor forresten i Gamle Oslo. )
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Vi har ledige plasser i bydel Alna, men for å kunne tilby disse må dere søke kommunen på familiebarnehagene:-)
Minnie Mom Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Hei Gosjelo! ) Vi har søkt på deres familiebarnehage gjennom kommunen og også sendt dere en søknad. Vi håper på positivt svar.. )
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 Takk allesammen for svar og tips! Gjett om jeg skal kaste meg på telefonen på mandag!!! Ha en underbar helg!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå