Gå til innhold

November: Noen som skal på BIM-treff på Frustrerte & Fruer i kveld?


msbu

Anbefalte innlegg

Hallo, alle gravide på Stjørdal.

 

Tenkte jeg skulle stikke innom på Frustrerte & Fruer før jobb i kveld, men har ikke sett mer om treffet, så jeg lurer på om det i det hele tatt er noen andre enn meg som har tenkt seg dit.

 

Håper ikke jeg blir den eneste...

 

Fikk ikke mulighet til å delta for 14 dager siden, og har derfor lyst til å delta i kveld. Gleder meg til å treffe flere i samme situasjon.

 

Håper vi ses!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke tid til å være mer enn i underkant av en time, for jeg skal på jobb. Gleder meg likevel. Vi treffes. Skal forresten bli morsomt å se hvem flere her omkring som er gravid. Det er ikke det samme å se noen ukjente nick her på nettet. Skal bli fint å få satt ansikt på dere.

 

Noen gravide kjenner jeg jo, men de har jo kommet mye lengre enn meg, da (ellers hadde jeg ikke visst at de var gravide...)

 

Treffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld. Det var hyggelig. Gleder meg til neste gang. Håper jeg ikke skal på jobb, da. Det var kjedelig å gå i fra.

 

Nå er jeg ferdig med kveldsrunden på jobb. Alt har gått greit, så langt. Det var faktisk moro å komme tilbake på jobb igjen, godt å fungere som normalt igjen. Kvalmen er ikke helt borte, men den har ikke plaga meg nevneverdig så langt. Er spent på hvordan natta forøvrig blir, for det er visst en del diare her for tiden, og akkurat det er jeg noe usikker på for tiden....

 

Merker at sykmeldingen har gjort meg godt. Humøret og tålmodigheten er på plass igjen, kjenner jeg. Det var den ikke rundt påsketider, kan jeg love... Nå er det faktisk bare koselig å hjelpe folk, merker jeg. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du måtte dra så tidlig. Var veldig koselig å treffe deg. Vi ble enige om å flytte treffet til Mama Rosa neste gang. Det blir onsdag 7. juni kl 20.00. Håper det passer for deg å komme da. Nå skal jeg følge eksemplet til resten av familien og krype under dyna. Begynner å bli noen lange gjesp her nå, ja. Natta. Håper resten av nattevakta di går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som skal på jobb onsdag 7. juni...... Jeg får vel stikke innom en tur på vei hit, da. Husker ikke helt hvor Mama Rosa er i farten, men det er vel det minste problem. Skal nok finne det ut ganske raskt, tenker jeg. Kan kanskje være greit å finne et annet sted. Det var så mye folk, og så mye "støy" på frustrerte og fruer i går at det var vanskelig å høre hva andre sa. Lettere å snakke sammen hvis det er litt stillere rundt.

 

Men 14 dager senere, den 21. juni, har jeg fri, hvis det blir treff da igjen... :=)

 

Nå er det ikke lenge til jeg skal krype til køys heller. Bare 3 timer igjen. Nå skal jeg gå og smøre frokost til 20 stk, før jeg skal gå en siste runde for å se om alle har det bra. Natta har gått fint så langt, men fortsatt gjenstår "skifterunden", så jeg vet ikke sikkert før det.

 

Så mens du må stå opp med små barn, kan jeg purke og sove hele dagen, og jeg står ikke opp igjen før mannen min kommer og spør om jeg vil ha middag sammen med dem. Herlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at du må jobbe neste gang. det ble diskutert mulighetetn for ett treff pr uke men det endte på hver 14. dag, så det blir nok treff 21.juni, ja. Har nettopp krøpet fram fra dyna. De eldste var tidlig oppe, men de to minste sov lenge i dag.

 

Vi var ikke helt fornøyd med sørvisen hos fruerne + at det var mye støy, derfor fant vi ut at vi skulle finne et bedre sted. Prøver Mama Rosa først ( ligger ved siden av Egon ), så får vi se vor vi ender opp.

 

Håper du får sove lenge i dag, da. Snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fra 09 - 16. Skal ikke klage. Natta gikk fint, men har store problemer med å håndtere alt som lukter, og det er det mye av på jobb. Men, det må da gå framover snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...