Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har 5 dager til termin og har til min store forskrekkelse merket at jeg lekker litt urin....spesielt rett etter at jeg har vært på do. Vanlig mot slutten? Det presser hele tiden nedover så synes det er vasnkelig å gjøre de berømte knipeøvelsene... Håper det er fler som er i samme båt? Føler meg sosm en gammel dame med inkontinens-probl allerede!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Sikker på at det ikke er fostervann som pipler?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 hvordan kjenner man forskjell på det da? Klarer ikke helt kjenne hvor det kommer fra..??
esmase Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Tror det er helt normalt.Det er jo et stort press der nede nå,så det går nok over når babyen er født. )
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Fostervann lukter annerledes enn alle andre kroppsvæsker! Søt, emmen lukt
mamma4? Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Det er helt vanlig! Er så mye press og lite plass at det er vanskelig å få trykket ut alt av blæren, og da lekker det etterpå.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har hatt problemer med dette lenge, sikkert siden uke 32. Veldig irriterende og alle knipeøvelser i verden ser ikke ut til å hjelpe. Godt å høre at det går over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå