Gå til innhold

Til alle som søker søskenvogn:::::::::::::::::::::jeg har funnet den ultimate...

NuttaMi*med 3 små:)

Anbefalte innlegg

Den nye Teutonia team s4... Her er det plass til begge små uten at eldstemann må trykkes ned i setet. Vognene skal holde opp til eldste er rundt 3,5 til 4 år...mot 2 - 2,5 på mange av de andre(bl.a. brio og emmeljunga twin cerox sin)

Allikevel er den forholdsvis lett og den er smal nok til å komme gjennom dører (under 80cm på det bredeste)

Den har fire hjul, og de to foran er svingbare, men kan også låses...lufthjul, som trives på norskt føre... Er testet opp til 25minusgrader.

Håndtaket kan svinges så du kan velge om du vil ha ungene mot deg el fra deg.

5punkts seler såklart og feste til baggen til babyen så den er sikret...(først påbudt nå i 2006)

Alle finesser for at den kan trilles i sol og regn, varmt og kaldt. Stor plass i kurven under. Høyt opp til kalesjen så den eldste ikke stanger hodet i taket....

+ enda mer... Den er super...beste kjøp jeg har gjort...

Vet mange har spurt om dettte så tenkte jeg skulle si fra...Jeg har undersøkt dette i over et halvt år nå, bare denne som tilfredstiller alt jeg ville ha...

Fortsetter under...

Om du går inn på babyproffsen.se og søker der så står det litt. jeg kjøpte den i Sverige, babyproffsen svinesund. Der kostet den 5999,- svenske og 1200 for bagen...Han rundet ned prisen til 6999, så ble ca 5700 i norske for alt sammen.

Tror de har den på ping pong også, de ligger ganske rimelige der, bruker ikke være så lang leveringstid heller...

bare spør om det er noe mer du lurer på:)

jeg har kikket på den men ikke noe for oss,,,synes ikke noe om at de skal sitte bak hverandre og den holder heller ikke lenge, den blir raskt for liten...I tillegg er plassen til den nyfødte litt merkelig og man har jo ikke ordentlig bag eller noe.

+ at jeg har hørt den er tung å trille når barna blir større...

Det tar jo ikke lang tid før yngstemann blir nysgjerrig også, og da skal han sitte trykt under der...

I prinsippet virker den fin, men ikke når den faktisk skal brukes...

men min mening da...:)

Hei! Jeg er enig med Jannicke over her, at phil&teds er en superduper vinner blant søskenvogner. For den har jeg også ;) Det er vel forskjell på smak og behag her i verden, kanskje. Vi er hvertfall veldig fornøyd med denne vogna, og den funker også utmerket! :)

Annonse

men nå var det ikke den vogna nuttami snakket om da...var sikkert ikke ment som noen konkuranse, er jo mange som lurer på søskenvogner. Det har med smak og behag å gjøre. Noen vil ikke ha de som er små og trange, er kanksje viktigere for de som bor i storbyer det da. Jeg synes i hvertfall komforten til de små er aller viktigst og den er ikke høy med p&t vognene, samme hvor dyre de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...