Gå til innhold

Juni: Nå nærmer det seg for junimammaene også..:!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner tegn til at fødsel nærmer seg?? Jeg for min del har ikke termin før 28.06, men regner med det er flere som går og venter om dagen:)

 

Hvordan er formen deres og kjenner dere noe??

 

Jeg begynner å bli litt moden, men skal drøye det til neste helg før vi hiver oss i halmen:) he he he

 

Klem og lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel..har gått med bekkenløsning siden uke 14, så nå begynner jeg absolutt å bli klar, han kan godt vente en ukes tid, men etter det, fritt frem :)

Lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har heller ikke termin før i slutten av juni, men her har nå hodet festet seg og jeg føler til tiders et enormt nedpress. Merker mer til mensensmerter og kynnere nå enn tidligere, men det betyr nok veldig lite i forhold til når prinsessen vår får lyst til å komme.

 

Jeg skal krysse fingrene for at alle vi i juniklubben slipper å gå over tiden:-)

 

hmm det kribler sånn i magen hver gang jeg går forbi barnesengen...gleder meg så mye at jeg går rundt i lykkerus og venter på at fødselen skal begynne.

 

lykke til alle juni-mødre, dette har vi ventet leeeeeenge på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynnt sv.permen min i dag :o) så nå har jeg 21 dager i gjenn!

men jeg merker ingenting av noe modning!

men jeg holder motet oppe :o) er ikke så lenge i gjenn til dem setter meg på kur for å drive gutten ut...*ler*...om 5 uker så er han her!!!

 

men jeg er ikke så passiv som jeg virker da - skal til jm og få modningsakupunktur og sambo må ha sex med meg :o)

 

ønsker dere andre som har kommet leger - all verdens beste

og lykke til med den forestående fødselen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke termin før 30.juni, jeg da, så det er jo ei stund igjen. Forsøker å få unna noen eksamener i neste uke, så etter det er det jo bare 4 uker igjen..hvis lillegullet følger kalenderen, da;)

Det er tungt å sitte og lese i timesvis, merker det, så prøver å holde meg litt i røring hver dag.

Kjenner mer til "nedpress" og "mens-smerter", men vet ikke om holdet har festa seg. Trur at gullet ligger med hodet ned, det har den gjort i en måned nå... Fortsatt masse røring inni der, spesielt om natta da;)

 

Gleder oss veldig til ungen kommer - !!!!!!!!! Er det stor sannsynlighet for at fødselen kan sette igang om en har sex? Kanskje lurt å være "avholden" ei stund da....

 

Lykke til med innspurten, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har 15 dager igjen til termin, har nedpress og menssmerter og har som jeg har skrevet før hatt en kveld hvor jeg tror en vee el no sånt kom på besøk.

 

tenkte jeg skulle begynne å vaske litt babytøy snart, og har tenkt på hva jeg skal ha med på sykehuset. regner ikke med at det er noe stress, men babytøy bør vel være i orden.

 

har tatt modningsaku. og fikk noen nåler mot dårlig nattesøvn. vet også at man kan få mot humørsvingninger og stress.

 

klarer ikke å gå lange turer, men beveger nå litt på mæ da..

 

rart å tenke på at om senest 28 dager så har vi baby i huset...sprøtt!!

 

lykke te aill i hop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hadde forleden natt kraftige maserier som hadde gjort sitt sa jordmoren dagen etter da jeg var apå kontroll. Har beynt å få åpning og livmortappen var bøyd av og altså begynt å modnes.. Riene har nok dabbet av i styrke, så jeg vil vell egentlig bare kalle det kynnerer nå..men det virker nå virkelig som om noe er i anmarsj.. Så jeg stresser nå litt for å få mest mulig i orden før nurket setter inn siste innspurt før h*n ser dagens lys!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamen neste tirsdag og så siste eksamen 7.juni. Har termin 9.juni og har gjort en avtale med lille nurket om å den ikke kommer før etter 8. juni. Vi får se om den holder avtalen :c).

 

Hilsen Belle3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 24 so no e d berre en måne igjen.vi gler oss masse.det meste e klart so han kan kome når han vil.he hatt bekkenløsning ei stond men klare fortsatt å gå tur.he en del kynnera av og til.veit kje om hodet har festa seg enda.skal på kontroll på tirsdag og ul på torsdag so då veit ej det med sikkerheit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har også termin 28.06, og må vel innrømme at jeg begynner å bli litt lei. Maaassse kynnere og verk, kanskje det er noe på gang? Han har heldigvis snudd seg rett vei nå, så nå er det bare å vente i spenning. Lykke til alle junimammaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 24. juni-

Drømte i natt at fødselen var ferdig og at vi hadde kommet hjem med en utrolig søt baby (vet ikke hva vi fikk) + at magen var flat igjen. En utrolig herlig drøm, - og sier nok det meste om hvor klar jeg er for å få gullet ut!!

Baby har snudd seg m hodet ned, men jordmor tror ikke det er festet enda. Har litt kynnere og menssmerter, så håper det er et godt tegn ;-)

Har faktisk planer om å kjøpe den berømmelige bringebærbladteen og hive innpå-

Utrolig at det nå er juniklubben som står for tur! Lykke til alle sammen, ikke lenge igjen nå.........................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også slitt med bekkenløsning fra veldig tidlig i svangerskapet. Jeg har termin i midten av juni, og den siste uka nå har vært helt grusom. Jeg har vanskelig for å gå, det strekker i lysken, på undersiden av magen, føler at bekkenet gir etter og at det bare løsner helt... Jeg vagger som en gammel ku... Så jeg gleder meg veldig til å kunne bevege på meg igjen, drømmer om laaaaange trilleturer med min lille prinsesse :-) Får bare knipe igjen litt til, 3 uker igjen til termin i dag. Jeg skal holde ut litt mer. Tror babyene våre har best av å bli der inne til minst en uke før termin. Da får de god tid til å bygge opp et godt immunforsvar og sterk kropp. Mulig jeg tar feil, men jeg starter i hvertfall ikke noen kurer eller gjør andre ting for å fremskynde fødsel før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er det bare 21 dager ijenn,går ut i permisjon i dag.

 

Formen er fin men er klar om det skjer noe snart,hode har festet seg for 3 uker siden.

 

Ønsker alle dere andre å lykkee til.

 

Dette blir kosli gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...