Elvedatter Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med 5 mnd dagen! Hipp hipp hurra for Lukas ) Tiden løper fort ja, vi må nyte hvert øyeblikk. Ha en fin dag!
Happy H Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 ååå, gratulera m 5mnd:) Må kose dåkke masse idag og gjør litt stas på den lille jubilanten:) Tio går så fort, snart e de et halvt år disse små, kor e alle mnd blitt av? Synes liksom ikkje d e så lenge sio eg va på sykehuset og sleit..hehe
NickNoLte Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med 5-mnd dagen Lukas!!! om 7mnd er det bursdagsfeiring! Her i gården er minstemann 5mnd idag også! skikkelig kjekk dag å ha bursdag på! (min skulle egentlig hatt bursdag en gang i februar han!!!) aiah....... kos deg med den lille!
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Grattis med dagen til Lukas og NickNoLtes sønn!!!!!
willow Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 er det ikke rart! allerede 5mnd! Gratulerer m dagen!
Only Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Grattis med dagen da! Tenk så fort tiden går. De er jammen ta meg blitt store, ikke sant? Jeg blir så fasinert om dagen, for to i barnehagen til datteren min har fått småsøsken og det er jo såååååå små...... Kan virkelig ikke huske at han var så liten. helledussan! Husker da jeg var på helsestasjonen på 6 ukers kontroll og da kom det noen med babyer på 5 og 6 mnd og jeg fikk sjokk, for noen monsterstore babyer. he, he, bildet forandrer seg fort gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå