MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med 5 mnd dagen! Hipp hipp hurra for Lukas ) Tiden løper fort ja, vi må nyte hvert øyeblikk. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 ååå, gratulera m 5mnd:) Må kose dåkke masse idag og gjør litt stas på den lille jubilanten:) Tio går så fort, snart e de et halvt år disse små, kor e alle mnd blitt av? Synes liksom ikkje d e så lenge sio eg va på sykehuset og sleit..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer så mye til dere begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NickNoLte Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med 5-mnd dagen Lukas!!! om 7mnd er det bursdagsfeiring! Her i gården er minstemann 5mnd idag også! skikkelig kjekk dag å ha bursdag på! (min skulle egentlig hatt bursdag en gang i februar han!!!) aiah....... kos deg med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 Grattis med dagen til Lukas og NickNoLtes sønn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 24. mai 2006 #7 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulere m 5mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 24. mai 2006 #8 Del Skrevet 24. mai 2006 er det ikke rart! allerede 5mnd! Gratulerer m dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2006 #9 Del Skrevet 24. mai 2006 Grattis med dagen da! Tenk så fort tiden går. De er jammen ta meg blitt store, ikke sant? Jeg blir så fasinert om dagen, for to i barnehagen til datteren min har fått småsøsken og det er jo såååååå små...... Kan virkelig ikke huske at han var så liten. helledussan! Husker da jeg var på helsestasjonen på 6 ukers kontroll og da kom det noen med babyer på 5 og 6 mnd og jeg fikk sjokk, for noen monsterstore babyer. he, he, bildet forandrer seg fort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå