*ulvemor* Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 uansett hva jeg prøver. har blanda med frukt, med maisgrøt.. hun brekker seg uansett og skriker.. Så nå blir det rett tilbake til nestle igjen...Sikkert vent seg til den konsistensen og den litt søte smaken:) Og måltidene skal være koselige ikke et slit
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 jenta mi likte heller ikke holle.. men med nestlé gikk det mye lettere. tenkt å gjøre som deg, venne henne til grøt med nestlé, for så å hoppe tilbake. vi får se
Elly78 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Hei har du prøvd å blande bare med moset banan da?sønnen min liker grøten bare da.holle grøtene er veldig tamme på smak,men blir veldig søt og god med banan:)prøvde først å blande med forskjellige fruktpureer,men syntes at det smakte litt syrlig liksom.og han likte den ikke da
*ulvemor* Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2006 nei det har jeg ikke prøvd. kan jo prøve det. moser du bananen med gaffel først da? de smaker jo ingenting de hollegrøtene. ikke rart at hun ikke like det når hun er vant med maisgrøten fra nestle!
Elly78 Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Ja,med gaffel bare..tar bare å brekker av en liten bit jeg.da blir grøten så god og søt at:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor i helvete skal du tvinge i ungen din noe hun brekker seg av..Gud, så dårlig gjort!!
*ulvemor* Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2006 jeg gjør da vel ikke det.. herregud, nå ble jeg fornærma Men altså innlegget mitt var jo at jeg skulle slutte med den fordi hun brakk seg, og gå tilbake til nestle. så fikk jeg ett tips om at jeg kunne prøve most banan i,fordi da kunne det hende hun likte den.. Er da vel ikke nå galt i å ville ha de til å spise en sunnere grøt? men om hun fremdeles ikke vil skal hun selvfølgelig få nestle igjen, er jo den jeg har vent henne på! uff.. at jeg gidder å svare deg en gang.... kjerring
Tre rosa kalver Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Etter to uker med risgrøt fra Holle, har hun nå begynt å like den:) Fant ut at hun må ha den ganske så tyntflytende, og varm nok..Ellers brekker hun seg:) Men det kan jo som du sier ha noe med den søte smaken å gjør også ja..
*ulvemor* Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2006 mulig hun vil like den til slutt, men om det ikke går med banan i kveld, så er det rett tilbake til nestle. herregud, den er jo ikke farlig den heller! gidder liksom ikke to uker med brekking og skriking for at hun skal like den! Og til alle frekke anonyme, jeg er ikke i mot nestle, ville bare prøve ett annet alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå