Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Har noen ganger det jg tror er for mye luft, er ikke så langt ned der hvor barnet ligger.. men over navlen liksom, kjennes ut som det er en kjempe promp som må ut, men det kommer liksom ikke.. Det kan vare i flere timer... ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Magen min har gått helt bananas siden jeg ble gravid. Jeg har løs mage, hard mage, luft i magen, prompemage, føler meg oppblåst osvosv. Kjennes også ut som jeg har en ballong mellom puppene og navlen innimellom. Skikkelig ubehagelig..... Men jeg TROR det er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 SAmme her. Rare greier. Jeg får rett og slett vondt rett bak navelen, for å si det sånn inneimellom... kan hende at det bare er luft... men har også hard/løs mage... har begynt å ta noe som heter Idoform, det får du kjøpt på apoteket, og det hjelper å regulere magen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg er superskeptisk til alt av legemidler, så jeg prøver å regulere magen ved hjelp av kostholdet. Men det er ikke så innmari lett når jeg spyr hele tida......... lei av å være kvalm!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei:) Jeg er i 9 uke nå og har hatt en hel uke med kjempesmerter forran i magen og bak nede i ryggen...har også masse luft. Faktisk så vondt at jeg ikke klarer å dra på jobb.. er veldig redd det kan være noe galt. da dette er min første gang??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngyThing & lykkeliten Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 det har jeg hatt også, men har ikke hatt det på over en uke nå, men hadde dte i fjorten dager i strekk her... skikkelig ekkelt og ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #7 Del Skrevet 24. mai 2006 godt å høre det er flere , blir litt roligere da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 24. mai 2006 #8 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har ogsaa vondt i magen, akkurat rundt navelen! Kjennes ut som luftsmerter ja. Skikkelig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 24. mai 2006 #9 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg har også vondt i magen, like under navlen.. Var hos lege i går, og ble sykemedlt ut uka. Orker ikke dra på jobb om jeg har det sånn her på mandag også... Er kvalm også, og har noe hodepine. Godt vi er flere om det... en litt mager trøst, men trøst:) stakkars sambo er så bekymra for at det skal være noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 24. mai 2006 #10 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg må slenge meg på ka-ping og alle andre som har hatt alle varianter av smerter og former på magen de siste ukene...... Er ikke sikker på hva som kommer neste gang for å si det sånn;) Også skal livmoren begynne å bane seg vei også:...... Lykke til i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blinkimom Skrevet 24. mai 2006 #11 Del Skrevet 24. mai 2006 Til dere som er plaget med magesmerter: Jeg var også veldig plaget! Hadde til tider så vondt at jeg kunne ikke gå, lå hele dagen, sov heller ikke om nettene. Dette varte fra ca uke 5 til 7/8. Det var ikke like ille hele tiden... Jeg var på ul siste gang da jeg var 8+6, og alt sto bra til. Nå er jeg 11+3, og smertene har gitt seg. Det hender jeg kjenner litt etter jeg har vært mye i aktivitet, men det er ingenting i forhold til hva det var... Har snakket med et par andre som også hadde det sånn, og det ga seg etter hvert med dem også. Så ta det med ro, og lytt til kroppen. Det er mitt råd Håper det snart gir seg for dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå