Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Vet det ikke har noe å si, men jeg føler veldig at magen er littt annerledes enn da jeg ventet på Elias! Bilde ligger under nicket mitt hvis noen har lyst å tippe =)
Molait Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Lær æi å legga inn link a!! Hehe er så mye greiere enn å knote seg ut i albumssidene. Alle sier jeg har guttemage, men halloen???!!! Jeg er lita og kommer nok alltid til å få "guttemage" Er jo bare fremover å vokse på) Selv føler jeg at jeg har Keiko-mage....med tilhørende ryggpølse... Jada skal gå å kikke nå.
popkind Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Hallå Molait, Gleder meg til å se ryggpølsa di på Egon????????????????
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jentemage :-) Min ligger lenger ned enn din, og jm trodde jeg kommer til å få gutt!
Molait Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 nei altså..synes du har gravidmage jeg:) Er vel slik at guttemage er tuttemage, mens jentemage er mer bred mage? Du har som meg bred tuttemage..hehehe.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2006 Ja, sorry, - det med link var en god ide! Det skulle jeg jo tenkt på. Syns jo det er veldig greit selv! Skal huske det til neste gang =) Og du - jeg har også en ganske god ryggpølse =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Ryggpølse? Hehe, hva er det?
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Jeg får høre av alle at jeg har guttemage, men jeg vet bedre enn som så, inni min mage ligger en liten jente hehe !!!! http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/380620/offset/16 Hva synes dere da ? =)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2006 Syns det var lik en flott guttemage fra siden, men forfra, lignet det en flott jentemage =) Har jo ikke noe å si den der mageformen, men er jo litt artig da - og gjette! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå