selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Minner om BIM-treff på bare blåbær 13. juni!!! Se innlegg på BIM-treff-forumet. Håper flest mulig kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Høres bra ut! Jeg skal prøve å stille:-) Ha en trivelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 ååh.. så morro =) skal møte opp jeg.. åssen vet jeg hvem som er fra BIM treff da ? det jo mange andre på blåbær regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Hun som har ordna treffet skrev inne på BIM-treff-forumet at hun har reservert bord til oss i sitt navn: Johanne. Er litt tidlig å se etter magene enda kanskje, hehe Fordelen er vel at nesten ingen kjenner hverandre fra før, så vi er like nervøse hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 ser for meg at jeg kommer inn på blåbær.. så må jeg gå og spørre alle " unnskyld.. er du fra BIM-treffet?" hehe.. men hvis hun har bestilt bord går det jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mai 2006 hahaha i og med at noe av det frekkeste en kan spørre ei jente om er om hun er gravid så kan det bli litt dumt ja Da er det bedre å gå bort til disken og spørre om det er reservert bord til Johanne - eller til BIM-treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå