Gå til innhold

Nå slippes jubelen løs :)

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Det er ikke til å tro, men jammen viste ikke cb testen et stort blått kryss i dag tidlig! Hadde tenkt å vente til i morgen, men klarte ikke å holde meg...

Tok en el test mandag kveld: utslag. Grav.test også utslag, men veldig svakt. Testet på nytt i går; også den svak. Men etter dagens test tør jeg endelig å slippe jubelen løs!! Den var et tydelig kryss!

Vi er virkelig i skyene! Trodde ikke det skulle gå så raskt! Vi mistet en liten i mars, exu, og jeg måtte fjerne en eggleder, men jammen satt den ikke likevel, kun 2 pp etter...

Jeg vandrer lykkelig over i 1.trimester og ønsker dere lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5140004-n%C3%A5-slippes-jubelen-l%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, gratulerer =)

Er så kjekt å lese om alle som blir gravid, håper på at det blir vår tur og snart... =) Med ikm rundt den 31 mai, så er det en spennende uke for oss... Har begynt å spotte litt...om det er en god ting eller ikke vet eg ikkje...

Men lykke til på 1 tri, og resten av svangerskapet!!!

Klem

Gratulerer såå mye Kassi, jeg har felt en gledeståre for deg...snufs :)

Dette var kjekt !!!!!!!!!!!!!!!

Håper jeg kommer snart etter inn på 1 tri ( går forøvrig å bare venter på TR - VET at den kommer i dag eller i morgen, til tross for at jeg har hatt drøssevis med svangerskapssymptomer i den siste uken...)

Gleder meg med deg !!!!!!!!!!!!!

Annonse

Gratulerer så mye til deg og, og takker for gratulasjon...

Blir spennende dette her ja.

Vi hadde habituel abort før vi fikk god jenta vår så fikk ex oppfølging da og vart lovd det ved evt seinere svangerskap:; dvs no....

Masse lykke til, så ses vi på 1 trimester:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...