Gå til innhold

Jeg går nå inn i 12. svangerskapsuke :o))))))


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg i siste innspurt !!

Var en gaaaanske lang vei da jeg startet og det sto - du går nå inn i 4.svangerskapsuke... - blæh !

 

Satser på alt er ok der nede i magen, siden jeg har begynt å kjenne kulen når jeg sitter eller ligger - så da har den ihvertfall vokset :o)

Skal bli sååååå gøy å hoppe over til 2.trimester...

Da er det enda en milepæle som jeg har nådd....

 

*klapper meg selv på skulderen og smiler fornøyd*

 

Merkelig nok så har tida gått fort - spesielt fra uke 8 som var min første milepæl...3 måneder er lenge !! og har nå snart BARE 6 måneder igjen :o/.......men jeg får dele det opp pr. 3 måneder så virker det ikke så uoppnåelig.

 

Akkurat nå så vil jeg bare ha bort det kvapsete rundt magen og få den gravide magen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med siste uke på 1. trim, Hebbie..... Og la oss ønske kvapset en lang mars... kjenner maven inni der, så rund og fast,men den synse jo ikke for alt det bløte flaflete kvapset, men det må vel vik etterhvert. Funnet ut at med de rette trusene og buksene å ser det ikke så værst ut, likevel... må ha litt oppstramming og forming bare.... Håper alt står bra til med deg forøvrig, og ønsker deg en fin uke ellers. Kommer kanskje på Lian Juan (Klarer aldri å huske hva det heter) men ikke før halv sju- sju, skal legge gutten min først, men det kan hende mannen min må ut på noe, og da kan jeg desverre ikke komme.

Ha en god dag, da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....ja det var den plagsomme polstringen vår da !!!

 

Du klarte nesten navnet da - manglet bare en g. Bra gjort !

 

Går greit å komme da. Er greit å komme og bare møtes før vi evt. bestiller. Der er det at man går frem og betaler ved en disk - er som en kafeterie. Forresten, ta med kronasjer. Dem har ikke terminal og det er en minibank inni senteret man kan bruke, men det er greit å betale med en gang og være ferdig.

Kan du ikke legge en beskjed her litt før 1800 om du kan - så sjekker jeg det før jeg drar. Kanskje her inne på 1.tri. Jeg drar vel kvart på 6....

Håper du kan komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan finne ut av det i løpet av dagen, jeg. Men skal som sagt uansett få putten i seng først. Hadd ejo vært hyggelig med en tur ut og litt kinamat... skal ringe gubben igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress ham :o)

Det er heller ikke verre å faktisk møtes tidligere - i 1600 tiden....

Tror ikke det er noen som har innvendinger siden de fleste ikke jobber den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert en fin tanke, men det hjelper nok ikke så mye for meg.... Faktisk bedre med 1800, men det må dere bestemme. Vi ser da vettu, hva som skjer. Uansett sees vi den 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...