Gå til innhold

Snufs,enda en negativ test.. :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...alt håp er ikke ute ennå.. mange tester ike positivt før mange dager etter ikm..jeg er nå på min 11 dag etter km og tr har fortsatt ikke dukket opp, men jeg har kun ått negative tester da..håper på positiv test til helgen...

ta en ny test om tre dager..

lykke til..

Takk for oppmuntrende ord. :)

Så lenge tanta holder seg vekk,er det håp.

Håper du får positiv test til helgen,skal teste på nytt jeg også.

Blir gal av all den testinga,vært mye bedre om jeg hadde ventet noen dager før testing,men det er jo så uutholdelig spenende å da. ;-)

Har bestemt meg for å kjøpe vanlig CB tester i dag,istedenfor den digitale.

Hører at den er mer sensitiv.

Huff ja,det er dyrt. Jeg også kjøper i fra apoteket,CB sine. De skal jo være like sikker som til legen.

Sikkert ikke lurt av meg å kjøpe nye tester i dag,for da kommer jeg nok til å teste i morgen tidlig igjen. hehe.

hehe..ja man blir utolmodig nå testen ligger der og venter..jeg skal kjøpe på fredag og teste på lørdag da har det gått 14 dager.. håper på positiv da..hvis den ikke er det, håper jeg tr kommer snart..og vi kan hoppe inn i vår 2pp..

i hvilken pp er du da?? har du barn fra før??

Annonse

Hei!

Føler med dere begge, er 4 dager over ikm, og akkurat fått en negativ test, cb digital... Kjempe kjedelig!! Har prøvd å ikke innbille meg at jeg er gravid, men merket jeg ble skuffa nå altså! Men, jeg skjønner det ikke for jeg pleier aldri å være forsinket, kanskje en dag, men aldri fire... Og jeg føler ikke at tr er på vei heller. Uff, dette tar på altså... =)

Lykke til begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...