Gå til innhold

oj......oj....oj......Kryset LYSER ut av CB'n.....:)

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Våknet flere ganger i natt for jeg visste jeg skulle teste i dag før jobb... Jeg er alltid på do fler ganger om natten, men har bare ligget og holdt igjen:) Så sto jeg opp en halvtime før jeg pleier, tisset og testet....Oj, dæven....Krysset kom jo nesten UT av testen:):):):):) Jeg gikk og la meg igjen, og la testen i handa til sambo.......Han trodde jeg hadde tegnet på enstrek selv, hehe..Men nå skal vi ha ny bil:)

Da takker jeg for en super tid her inne jenter, selv om jeg ikke har vært like aktiv her som alle, men har iallefall fått hjelp og svar til det jeg har lurt på:) Ønsker dere alle lykke tilvidere med prøvingen, og håper dere følger etter snart....

Titter innom og sjekker vet dere:)

Klem en blivende mor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5139585-ojojojkryset-lyser-ut-av-cbn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takker takker jenter:) Det er så hyggelig med så mange hilsen:)

Jeg har nettopp testet med min CB nr to, og den lyste også ganske flott:)

kjenner det kribler i magen min kan man si, og dagen på jobb i dag har faktisk vært lang, hehe...Ville bare hjem og kunne fortelle nyheten til familien. Kan si jeg har lengtet etter noen å PRATE med, hehe... Men familien først....

Jeg sender over alt babystøv jeg klarer til dere som ikke følger etter til 1 tri, så ser vi dere snart:) tvitvi....

Ojojoj,,,for en flott følelse ja:)

klem

Hei vennen!!!

Nå ble jeg så glad!!! *løper inn fra Din Baby og 2.trimester for å se etter deg*. Så meldinga di på msn nå!!! HURRA!!!

Er så glad på deres vegne! Dette fortjener du virkelig!! Er helt over meg av lykke her, enda mer enn da jeg ble gravid selv jo hi,hi

Skrevet hilsen til deg på Din Baby også faktisk! Nå må du komme deg på msn da, før jeg går helt ut av mitt gode skinn her!!

Gleder meg masse til at vi kan følge hverandre som gravide, siden det er en liten stund siden jeg var her inne som prøver nå!

Masse, masse, gratulerer!! Ønsker deg virkelig et fantastisk flott svangerskap!!

gratulasjonsklemmer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...