Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei......

Lure mæ inn hær æ.... sjøl om æ strængt tatt høre te på 1 tri no, så savne æ nån tå d flåtte pian som desværre held te hær enda!

Kan dryss litt babystøv på dåkker;) Veit itj om d hjølp nå da, mæn d e låv å håp;)

Klæm fra mæ!

p.s. MJ: no må du kom dæ over hit;)

Så arti d e å sjå at d e så mang trøndera her da. :-) Trudd næstn at æ omtreint va deinn einastn innpå her æ;)

Så æ tillate mæ på skriv på mi egen dialekt da, rækne me ainneran inn her skjønne ka æ sei.. :P

Håpe vi aill sammen fløtte herifra snart!!=)

Annonse

Annonse

ikke sikker på ikm gitt...

syklusn variere litt den da...har hatt alt mellom 16-45 daga...hold sæ som regel mellom 28-35 da...

e på dag 17 no...tar æ itj helt feil.

nei bruke itj å ha sånn vondt bestandi nei...men puppan bynne å bli øm å no da...dæm bruke som regel å bli d 1-2 uka før ikm ca

Jaja, e vel kanskje rundt denna tia sjansn e go førr å få drømman oppfylt??Men kanskje ikkje sambo e dær akkorat nu..?

Får håpe spira sitt allerede da, vest d e sjanse førr d!! :)

Må vel hoppe i loppekassa nu, må opp 7 i mårra som vanli.. Kjedeli å ikkje få snakka meir me dæ, men regne me vi treffes hær fleire gang!? ;)

Go natt, sov godt! :)

(Å go hælg!-du har vel bim-fri hælg du, vest æ ikkje huske feil..) :)

får i såfall sats på at d holdt natt t idag da..hehe

fri i mårra æ :) men ska opp tili t væsla som ligg ne på romme sitt å søv..hehe!

ja bli bim fritt i hælga hær ja...men æ e t bake på søndagskveldn da :)

go hælg da...så snakkes vi

*klæm*

Heisann! æ e hær. sitt i ni-leite etter innlegg der nåinn fortelle om de symptoman som æ mene æ har.... sikkert veldig tili å ha nå symptoma allerede, men.. hadd el rundt den 23-24, men syns æ har litt anna feeling den her gangen enn tilier.. sikkert bare innbilning, men

spennende da :)

kan ikke svare deg jeg nei...jeg har de samma tegna som alltid jeg..så her kommer nok tanta om kanskje 1 ukes tid?

men det er mange forskjellige symptomer da...

mine mens symptomer er andres spire symptomer...

ømme pupper...vond korsrygg...

Hei,hei..

Ja, symptomer er det så mange av, og de er så forskjellige fra jente til jente, men det er jo bare å leite å se om man finner noen som stemmer med de man har.

For min del har TR akkurat takket for seg, så nå er det bare å krysse fingre og tær for at hun tar seg en langtur.. ;)

Hatt en fin helg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...