Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Henger meg på denne tråden jeg og. har vært litt borte fra bim i det siste...men nå kommer jeg tilbake for fullt! hvor lenge har dere prøvd? jeg har prøvd siden september... er nå ca 6 dager over ikm...men bare negative Hcg-tester- så er vell bare tanta som lurer meg.. har dere barn fra før? når jeg blir gravid, blir det min første:) er så spent!

Artig me egen trå da-

Annonse

Henger meg på denne tråden jeg også. jeg er ingen natteravn så jeg fikk ikke med meg tråden i går kveld, men håper jeg kan være med likevel... har prøvd siden september, men siden jeg har hatt veldig lange sykluser har vi ikke flere enn 5-6pp. har kommet litt ut av tellinga....har en jente på 3 år og noen mnd fra før som ble unnfanget bare en mnd etter p-pille slutt...det ha vist seg og ikke bli like enkelt denne gangen!!

er forresten 25 år og bor like utenfor Trondheim.

Blir med jeg også;)

Ble overraska jeg nå, trodde ikke det var så mange trøndere her inne:)

Jeg er selv 22, men en samboer på 24, vært samboere i 4,5 år. Er i min 2.pp (etter ma i mars). Sist så klaffa det på 1.forsøk etter pilleslutt, så er spent på hvor lang tid det tar denne gangen..

Bor en times tid fra tr.heim, ute mot havet..;)

Hoppla!

Æ å hive mæ inn hær! :-) Arti me egen trøndertråd! Har flytta t Møre-og Romsdal, men har itj blitt minder trøndersk av dein gruinn. Har to travle gutta fra før å e i 2pp me tredjemann. Har EL i disse dager å har ei følelse av at kanskje,kanskje... Spennende! Lykke t videre t ræstn av trønderpian. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...