Gå til innhold

Hvordan går det med dere fra uke 20 som fremdeles venter?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikm lørdag 20 og tr har enda ikke dukket opp :) Har vært og kjøpt cb digitale tester i dag og skal teste i morgen tidlig... Blir spennende! Håper det ikke er kroppen min som spiller meg et puss og bare utsetter mensen for meg, for det trenger den ikke - jeg takler mensen på ikm dagen, men helst ikke etter =)

Hva med dere?

Fortsetter under...

Så kjedelig da, har du tatt mange eller?

Jeg fikk en negativ strip fra billigetester i går, men det var utpå dagen og urinen var veldig uttynnet, så jeg håper den er feil. Kjenner at jeg ikke helt stoler på de testene...

Men, ja jeg skal oppdatere i morgen! Kommer sikkert ikke til å klare å sove i natt - bare vente på å teste =)

Testet i går kveld, og i dag tidlig...bare negativt.. men testene er fra billigtester...har heller egentlig aldri opplevd å få ordentlige positive el-tester fra de der testene.. så kan hende de ikke er helt til å stole på.

Hehe....vanskelig å beherske lysten til å teste- nesten så jeg også fikk lyst til å teste på nytt imorgen.

Har du hørt om andre som har vært utsatt for negative hcg/lh-tester?

Ja da har jeg testet med cb digital og den var negativ... Kjempe kjedelig! Jeg snusa llitt rundt inne på 1 trimester, og det var flere der som hadde fått flere negative tester før den ble positiv, så det er vel fortsatt håp så lenge ikke mensen kommer! Men, det er veldig kjedelig å gå og vente altså, skal egentlig lese til eksamen jeg, men det er ikke så lett å konsentrere seg gitt...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...