Gå til innhold

November: Noen i Gjøvik som har termin i november?


Savannah

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bor i Gjøvik og er førstegangsgravid. Har termin 9. november og kunne tenke meg å komme i kontakt med andre som venter barn rundt samme tidspunkt! Er vi flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Bare vil snike meg inn hit og si gratulerer med graviditeten. Jeg flytta hjem til familien måneden før termin for å føde på Gjøvik sykehus. De er veldig flinke og omsorgsfulle der. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bor riktignok itte i Gjøvik, men bare ett par mil unna. :) Har termin 21. nov. Skal føde på Lillehammer. Er itte førstegangs, men det føles nesten slik da det er 13 år siden sist je gikk gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Er enda noen måneder igjen, så fødselen bekymrer meg ikke så veldig enda, heldigvis! Godt å høre at du ble godt mottatt på sykehuset, har hørt flere si det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

JA, vi er flere fra Gjøvik...Jeg er ei jente på 26 år som også venter mitt første barn. Har termin 13.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ikke fra Gjøvik, men bor i Østre Toten. Det er jo ikke så langt unna. Er jo stadig på Gjøvik.... Håper dere kommer på Bim-treffet i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! så fint å se at ikke bare jeg skal føde i nov! jeg har termin 27 nov. Er 32 år og bor i østre toten. er også interessert i å fa kontakt med gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingrid Iren! Kommer du på Bim-treff i morgen på Mama Mia på CC kl 18.00? Det blir mitt første treff.... Det blir hyggelig å treffe flere gravide. Hvor i østre toten bor du? Jeg bor på Lena, er 27år og venter på barn nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei 2barnsmor! skulle så gjerne vært med på treff i morgen men jeg skal jobbe kveldsvakt.. men håper å få det til neste gang! jeg bor på Kapp så det er ikke langt unna deg:) hvor store er barna dine? min er snart 10 år. jobber du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter, en på 7,5år og en på 2år. Jeg jobber på Raufoss. Får håpe du kommer på neste treff da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på om dere har oppdaget Louise Mammklær på Gjøvik? De har så mye fint - og så får en skikkelig god hjelp der! Anbefales! De har både jeans og pentøy - og alt midt i mellom, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 2barnsmor!

Så gøy å se at vi er flere! Er det mange som er med på Bim- treffene da? Kunne godt tenke meg å bli med en gang altså! Møtes dere faste kvelder eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mammafor1.gang!

Moro at vi er flere fra gjøvik med termin omtrent samtidig! Vi er forresten like gamle også. Har du vært med på Bim- treffene du eller? Jobber du på Gjøvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært på det siste treffet og da var vi 7stk. Det var veldig koselig og selvfølgelig ble det masse prat om barn, fødsel, mammeklær og alt det andre som opptar oss for tiden. Neste treff er på Chaplin den 15.06 kl 18.00. Se inne på Bim-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Savannah:)

Så artig at vi er like gamle da.. Jeg har ikke vært med på BIM-treff enda, men prøve å få med meg neste. Jeg jobber på cc, men er sykmeldt nå da min far ligger på ullevål. Det er en utrolig tøff tid... Gravid for første gang, og vite at pappa aldri får oppleve sitt første barnebarn. Livet er urettferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, mammafor1.gang! :)

Så utrolig trist å høre om faren din da, og så akkurat i denne tida med graviditeten som liksom skal være en av de lykkeligste periodene i livet.. Skjønner at det må være forferdelig tøft for deg. Mistet selv stefaren min i kreft for noen måneder siden, så vet litt om hvordan det kan føles..

 

Jobber selv på en institusjon her i byen, fortsatt 100 %. Ser fram til sommerferie da jeg kjenner at det i perioder tar litt vel på kreftene å jobbe fullt.

 

Har tenkt å våge meg på BIM- treff etterhvert, kanskje den 15. juni.. Får se hvor tøff jeg er! Og kanskje vi sees der?!

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Savannah.

Siter inne her da det er helt umulig å få sove noe særlig.Fikk en veldig trist beskjed i kveld om at pappa sovnet stille inn..... Vi var inne på Ullevål tidligere i dag og fikk tatt farvel. Det eneste jeg gleder meg til nå er UL den 12.

Er da noe positivt oppi alt:)

Tror også jeg vil prøve meg på BIM-treffet hvis det passer seg sånn. Godt å få snakket litt med likesinnede. Håper vi sees da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Gjøvik, men bor utenfor Bergen, på Askøy nå.. Og har hjemlengsel.... Har temin 04.11, og har en fra før, som ble født 21.01. 05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...