**synne** Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Lurer litt på noe ang å være hvit dagmamma... Feriepenger? Fins det i det yrket? Hva hvis jeg blir gravid igjen og skal i permisjon, får jeg penger da? Fra hvem? Hvordan blir det med ferie? Noen med erfaring? Skal jeg melde fra til noen om at jeg jobber som dagmamma? Kommunen el.l? Må vel melde fra om endring av skattekort kanskje... Helt grønn på dette, jeg... Lurer bare litt, for ei venninde spurte om jeg ville passe sønnen hennes og siden jeg lievel er hjemme.. -mot betaling, og hun ønsket det hvitt..-hvis hun får jobb.. Og så er det ikke snakk om så lenge heller i første omgang, frem til jul... Hva er vanlig å ta betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg har ikke så veldig greie på det men sjekk http://www.registrertdagmamma.no/ -tror de har litt info der. hvis du skal i permisjon igjen så betaler jo trygdekontoret det som vanlig, basert på lønnen du har hatt frem til permisjon (dagmammalønn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå