Elvedatter Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Her har det jammen vært aktivitet i dag ) Stå på jenter! Gleder meg masse til å lese alle innlegg i morgen. For nå er jeg så stuptrøtt at jeg nesten ikke vet forskjelden på foran og bak på meg selv engang. *GJESSSSSSSSP* Nå har jeg en date med Jon Blund. Natta jenter, vi prates i morgen....... ...........zzzzzzZZZZZZZZZZ................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Og vips så var det morgenen og jeg roper GOOOOOOOOOOOOD MORGEN JENTER!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 hehe, goooood morning sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Med sovevanene mine, slipper jeg å si "god morgen". Det blir heller God dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå