Gå til innhold

Hjertet slo!!! overlykkelig


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Helt utrolig. 2 uker med anspenthet og neglebiting er over. Iallfall litt. Endelig slo det lille hjertet. 10mm. gyn var fornøyd. Skal få komme om 2 uker igjen bare for å se at det har vokst mer. en liten bonus for all usikkerheten. Men jeg tenker litt på at gyn mener jeg ikke er kommet til 7+0. Mulig 6+5. Dette er umulig. Vi hadde nemlig sex for akkurat 6 uker siden.+ pos EL test samme dag..etter det reiste jeg bort. dvs at sædcellene har overlevd en hel uke + litt til dersom jeg bare er 6+5. Har jo vært 8+0 dersom befruktningen skjedde samme dag. Ja ja ..kanskje det blir en jente da ettersom svømmerne traff egget så sent etter samleie!! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra!! Har tenkt masse på deg og ble litt bekymra når du ikke var her på BIM! Lykke til vidre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, jeg har vært så kvalm samtidig så trist pga alt styret, har liksom ikke klart å lese om alle SA/MA osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønner det godt! Vet ikke om jeg skal være her på bim i første trimester hvis jeg blir gravid igjen! Hvordan går det med bekkenet? Jeg begynte også å bli plaget med bekkenet for ca en og en halv uke siden. Var da ca 6+1. Sist begynte det i uke 8.. gruer meg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg jo sykmeldt pga blødningene, men jeg tåler mye mindre enn før. Det verker godt når jeg har gått en tur, så gruver meg til å starte i jobb igjen.....men denne gangen skal jeg gjøre ALT for å ikke bli like dårlig som sist, samtidig så har jeg problemer med å gå til lege å be om sykemelding så tidlig...da blir det laaange 9 mnd, men klart de blir jo ekstremt lange dersom jeg havner på krykker om 2 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er verdt å gå hjemme for å forhindre at man blir invalid... jeg ble sykemeldt fra uke 12 og holdt på å gå på veggene!! :) har du forsøkt bassengtrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har også hørt mye bra om trening med terspimaster hos fysioterapaut. Fant du noe som hjalp, utenom hvile...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har fått se hjertet slå!

Kan senke skuldrene litt og prøve å nyte graviditeten litt mer da...

 

Jeg var hos legen i dag,å ble henvist til tidlig UL/ oppfølging v sykehuset (pga habituell abort).

Så da håper jeg at jeg får time snart....

 

Lykke til videre!

Håper du ikke blir så plaget med bekken løsning...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte med bassengtrening nå. Gjorde det sist og føler det er godt å bevege seg i vann, ellers så har jeg fått instruksjon om therapimaster også, men sluttet for 1/2 år siden. Kanskje jeg skal få henvisning til fysio igjen...ellers så er det egentlig hvile hvile og atter hvile+ kjempe viktig lårbøy!!! mistet mye av musklene i bena sist pga krykkegang...så nå er det 12 ganger 3 lårbøy på stua hver kveld...ellers så håper jeg virkelig du straks blir gravid igjen...mistet du sist mnd?? stå på. Når har du IKM denne gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...var det meg du lurte på om hadde mistet?

Neida,men på grunn av tidligere aborter får jeg oppfølging på sykehuset.

Syns det er veldig betryggende..

Så håper spiren klorer seg fast denne gangen,men tørr ikke glede meg så veldig enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet på lørdag... ikke morsomt! Men det kan jo være det går ført :) Har hørt mange med erfaring fra det :) Prøver å ikke deppe alt for mye! Forsøker i tellegg å bruke denne tiden til å finne ut hva jeg kan gjøre i forhold til bekkenløsningen. Regner med jeg blir å få det tidlig ettersom jeg kjente det i uke 7 nå! tror ikke det er noen som driver med trening i teramimaster i forhold til bekkenløsning her... bassentrening skal jeg imidlertid begynne med med en gang dersom vi er heldige igjen! Leste også om disse massai skoene du hadde prøvd... er de verd investeringen? Er så gla for å høre at det gikk bra med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra..jeg har sett etter innlegg fra deg her inne....

Håper alt fremover blir bare positive ting for deg no...

Masse lykke til...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masai skoene er verd pengene, men en trenger litt tilvenning, veldig rare å gå med i begynnelse. De har jo blitt kjempe populære, ser de masse i oslo iallfall. Er spent på om de funker i svangerskapet også, har bare brukt de etter graviditet før..men kjennes greit så langt iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå fikk du høre hjertet slå! Så gøy. Var på UL i dag, 10 uke, men fikk ikke høre hjertelyden, fikk sett spiren da, hehe, beveget seg og greier. Så søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legen sier at du er 6+5, betyr det egentelig at du ble befruktet for akkurat 4+5 uker siden. og da var du jo tilbake til mannen din, ikke sant. De regner jo ukene fra 1. dag i siste mens. Så de første to ukene av ens graviditet, er man egentlig ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...