Gå til innhold

Hvor mange er vi her som har prøvd i mer enn ett år?

Anbefalte innlegg

Kjenner jo igjen noen nick etterhvert, men antar at dere som har prøvd en stund er litt sånn som meg....ikke så ivrige til å svare på innlegg lenger. Men jeg regner med at dere er her og leser. Så fram i lyset, jenter....er vi mange som tipper året med prøving?

Vi er i den 14. og forhåpentlvis siste prøveperioden.

Klem fra innimellom optimistiske, og av og til svært pessismistiske...

Fortsetter under...

Hei! Er i 13'ende pp.. Er som deg, både opptimistisk og pessimstisk til tider.. Begynner å lure på hvor lang tid dette skal ta, men en dag sitter akkurat den babyen vi har ventet så lenge på.. Du vet, det tar lang tid å lage noe perfekt.. ;-) Masse lykke til med prøvingen!!

hei på du...er i min/vår 15 pp nå...må vel nærme meg halveis....

har hatt en del nedturer ja...men akkurat nå er jeg veldig positiv igjen :)

Ikke det at jeg tror det klaffer denne gangen,men jeg ser bare lysere på prøvinga igjen...har liksom hatt periodene da en bare vil gi opp

Annonse

Hei!

Vi er vel inne i 21ende pp tror jeg... Har fått henvisning til spesialist og ultralyd for å sjekke.

Testet el de siste 3 månedene og det virker som jeg ikke har eggløsning.

Noen her som driver med hormonkurer? Er litt redd for humørsvingninger, etter at jeg tok ut hormonspiralen og fikk mensen igjen føler jeg meg som en tikkende bombe hver mens og må begrense meg. Tenk om hormonene forsterker det enda mer? Grøss og gru! Best å låse seg inne ett par dager da, ja.

Krysser fingrene for alle slitere =)

Vi har prøvd nå i 13 mnd... Hadde ikm på manda, men ingen mens ennå....Teste i morgen tidlig...Men den kommer nok som vanlig etter hvert..Da hopper vi rett inn i pp 14...Skal til utredning i juni..Håpe vi slipper det iallefall..

Men lykke til videre til alle...

klem

Hei!

Vi har prøvd i laaaange ett år og to mnd'er. Skal starte første periode med Pergotime på torsdag... Spennende... noen med erfaringer å dele?? Gru-gleder meg til dette. Har ett håp om at det endelig skal skje noe... men men.. vi får c...

Klem

Hei Snøfilla!

Husker deg fra tidligere. Leit å se at det ikke har klaffet for dere.

Jeg har et såpass normalt nick at du husker meg antakelig ikke, men jeg har hatt et opphold fra BIM på ett halvt år eller så. Det ble litt altoppslukende en periode.

Er det svømmerne som er problemet?

Mannen min er blitt litt engstelig etter at vi fikk innkallelsen- han sitter i sofakroken og mumler noe om at "svømmerne mine er det ingenting i veien med". Er vel en manne- ting =)

Annonse

Vi har prøvd i over ett år, dette er den 16.pp.

Noen dager har jeg tro på at jeg skal bli gravid, men bare minutter etter melder pessimismen sin ankomst :-( Nå har det virkelig begynt å gå opp for meg at det ikke er noen selvfølge at jeg i det hele tatt skal kunne bli gravid, så jeg er glad vi har begynt såvidt prosessen med utredning så vi kan få svar på om noe er galt.

Midt oppi alt er det faktisk litt godt å vite at vi ikke er alene om å slite litt, missforstå meg rett: jeg unner alle her å bli gravide, men det er godt å ha noen å støtte seg på når ting ikke går helt som man kunne ønske.

Måtte vi alle bli gravide snart! :-)

Hei :)

Tror vi er i 16.pp. Første syklus med pergo, så dette blir jo spennende fremover. Har sikkert EL i disse dager.

Synes faktisk det er litt godt at vi er flere som har prøvd lenge. Ikke at jeg synes det er bra at vi må det, men når man først er i den situasjonen så har man flere å støtte seg til..

14 pp her. Var på utredning på volvat i mars, alt normalt. Nå venter vi resultater fra mannen sin sæd prøve. Har også time hos gyn i juni for videre utredning. Min mor brukte to år på å bli gravid med min søster, og jeg kom 8 år senere... kansje det bare er sånn at det tar tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...