huldra75 Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 hei jeg lurer sannelig på om ikke det har vært en to tre veer på besøk her... skulle skulle hjem fra butikken i stad, det begynte bak i ryggen og ble bare verre og verre, gikk liksom rundt hele bekkenet. har hatt mensmurringer de siste dagene også. dæven det var så vondt at jeg brakk meg flere ganger. kom meg hjem til slutt da. takene sluttet. skikkelig øm i magen, lysken. kan da ikke være kynnere, det har jeg hatt før, dette var atskillig verre. tror etter en halvtime at det kom magetak igjen, og etter en halvtime igjen. på langt nær så vondt som på gåturen.men det holder i hvertfall på i et minutt. er i uke 38 i morgen. dæven da må jeg begynne å vaske babytøy snart og pakke no klær. he he.
Selene Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Sitter faktisk å lurer på det samme her gitt, er i uke 37 på torsdag og har akkurat samme "symptomene" som du har... Får kanskje gjøre stand en liten bag her jeg også og se an kvelden videre...
fanta free Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 ja du skal bare se... hehe;) Hadde noen vonde tak natt til 17 mai jeg... det var akkurat som da det startet med nr 1, men det ga seg igjen da etter en tid.... jordmor sa det kunne være livmorhalsen som begynte å gjøre seg klar... at den trakk seg oppover.... og da skal du se at da er det ikke lenge igjen;) jeg er uke 38 på torsdag.,..
SuperMy Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Hadde det slik natt til i går i 4 timer med relativt lange vonde tak, og hatt mensmurringer siden, men ikke noe skjer... Venter og venter, men har egentlig 19 dager igjen da!
Selene Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Vel... da har jeg vært hos jordmor i dag. Og hun kunne konstantere at jeg var i gang... helt i begynnelsen, men dog, vi er i gang her... jippi! Kan jo enda ta noen dager da, men resten av slimproppen gikk når jeg var der, og jeg har en del menssmerter så det er absolutt modningsrier som hun kalte det. Hun forberedte meg på at snuppa mi kom til å komme ett par uker før termin som er 18. juni ) Så nå er vi klare her :oD Hvordan er det med dere andre som har merket de samme symptomene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå