Gå til innhold

Ja, vi vant :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er skikkelig mammadalt. 6 mnd og kun mamma får legge, ellers er det fullstendig ramaskrik!! Pappa har prøvd å legge, men etter utallige minutt med hyling har mamma kapitulert og tatt over. Men ikke idag nei! Og jaggu sovnet hun ikke til slutt! Det skar meg i hjertet, men hun sovnet til slutt mellom skriketoktene. Nå ligger hun og hikster mens hun sover og mammahjertet har det litt vondt... Men vi vant kampen! For det var akkurat det det handlet om. Hvem som ville vinne. Hun fikk ikke viljen sin i dag. Hun prøvde, men fikk ikke. Lærte kanskje noe hun også idag? Pappa er nemlig også veldig god å ha...pappa vil også gjernen legge. Hvis han får lov :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! Da var første kampen vunnet....flere venter rett rundt hjørnet! Godt å få øve seg litt etter litt.

Skrevet

Hva gjorde pappa under skrikingen? Tok han den lille opp for trøst, eller trøsting på andre måter? Vi sliter skikkelig...

Skrevet

Hei hei.

Snuppa vår begynner å gråte med en gang han går inn på soverommet. Helt snålt. Tar jeg henne, legger jeg henne ned og ferdig med det :)

Han legger henne i sengen, gir en liten bamse, prøver å gi smokken, men det går jo ikke siden hun allerede er hysterisk. Klapper på kinnet og går ut. Hun fortsetter å hyle og han går inn og gir smokk (som detter ut med en gang fordi hun hyler.sukk). Fortsetter slik. Han tar henne ikke opp, fordi det hjelper virkelig ikke. Det blir nesten bare verre!! Hun roer seg rett og slett ikke med han..

Det tok vel kanskje 30 minutt før hun sovnet. Huff, det er lenge. Hun gråt ikke hele tiden da, men ikke langt unna. Nå sover hun søtt. Håper det går like greit i morgen. Vi gir oss heller ikke da. Det er tross alt mamma og pappa som bestemmer her i huset :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...