Gå til innhold

April: 4-åring funnet bevisstløs i barnehagen

Anbefalte innlegg

Ja, dette var overskriften som slo i fjeset på meg når jeg leste Vg nett. Leste artikkelen og tenkte huff så tragisk. Ti minutter senere ringer min mor og forteller at min kusines gutt på 4 år er død etter lek i barnehagen. Så viser det seg altså at det er tremenningen til Herman som er død. Jeg er helt tom og tenker bare på hva min kusine gjennomgår nå. Hun må ha det helt forferdelig. De var veldig knyttet til hverandre og hun var bare 19 når han ble født. Attpåtil er hun alenemor. Nei, dette her var bare helt tragisk.

Fortsetter under...

Så ufattelig tragisk. Kondolerer til deg og din familie.

Jeg kjenner det knyter seg i magen min og tårene presser på. Jeg tørr nesten ikke kjenne på frykten men den brer seg over meg når jeg leser sånne innlegg.

Det som er så vondt er at det kan ramme hvem som helst og det er så utrolig urettferdig. Det er som kristin* skriver, at det må være det værste en mor kan oppleve.

Kusinen din trenger masse støtte nå.

Annonse

Off eg leste gjennom vg`s artikkel nå - sitter her med tårer i øynene.

For et mareritt for hans mor. Kondolanser til hele familen, tenner et lys for han... uff - dette var kjemep trist.

Takk alle sammen!

Nå er det ikke så synd på oss da, verst er det med min kusine og hennes foreldre. Min kusine får heldigvis veldig bra oppfølging fra alle kanter- og det er jo en begynnelse. Men stakkars, hun har det jo helt forferdelig. Ja, hun har uten tvil opplevd en hver mors verste mareritt. Vi får bare håpe at ingen av oss trenger å gå gjennom det samme- og så må alle sammen huske å leve som hver dag skulle være den siste. Når slike tragedier skjer tenker jeg alltid på hvor viktig det er å vise sine nærmeste hvor mye de betyr for en. Det tror jeg vi alle kan bli bedre på- det er utrolig hvor raskt man tar sine nærmeste og livet for gitt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...