Gå til innhold

mister jeg nå..................?


msmeri

Anbefalte innlegg

søndag hadde jeg en bitteliten blødning men legen sa at det ikke var noe å bry seg om.. jeg er 8 uker på vei.

I dag fikk jeg enda en blødning. Denne gangen litt mer (ved toalettbesøk) men stoppet umiddelbart igjen. Var hos legen og i morgen skal jeg på ultralyd ved gyn. avd på sykehuset.. Gruer vettet av meg... hvor normalt er egentlig dette og er det noen som har opplevd det samme og hvordan gikk det?

 

redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Man opplever vel SA forskjellig,men siden det ikke har kommet klumper,har du vel ikke mistet enda...

Men at man har blødninger kan jo være et tegn på at en SA er i gang,da er det desverre ikke så mye å få gjort...man for som regel da kraftige mens smerter,jeg hadde i allefall det da jeg mistet...

Har du hatt noen smerter i magen da?

 

Slimhinnene blir jo tynnere da man er gravid også,så det er ikke så uvanlig å ha blødninger i svangerskapet.

 

Håper at det du opplever bare er en helt uskyldig blødning...å at du får se et hjerte slå på UL i morgen!

 

 

Ønsker deg masse lykke til!

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. jeg har ingen smerter i magen, heldigvis. Har heller ikke hatt noe blødning nå etter den ene gangen i går... men om en time skal jeg til spesialist. off gleder og gruer meg. godt å bare få et svar på hva som skjer.

 

igjen takk for svar. klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei...det var ikke sånn det skulle gå!

 

Håper du har noen rundt deg nå som kan støtte deg igjennom den vanskelige tiden.

 

Mange tanker til deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...