Kakebakesøte Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Jenta vår har ofte hatt gult puss som kommer ut av øret. Det er ganske seigt og for det meste fra det ene øret. Er ørevoks på små babyer (vår jente er 3 mnd) seigt eller kan det være øreverk? Skulle ikke tro øreverk er seigt heller da... Hun ser ikke ut til å plages på noe vis.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 vet ikke åssen det er med så små jeg men var hos lege med eldste jenta på 5 år i dag. hu har masse sånn og masse øreverk. men det viste seg at hu har eksem i ørene.
Kakebakesøte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2006 Å huff da, stakkars jenta di. Har lurt litt på om vår jente har litt eksem, men det er på kroppen. Kanskje jeg rett og slett bør ta en tur til legen med henne bare for å sjekke. Takk for svar!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 minste jenta har eksem på hele kroppen untatt i øra hehe:) hu har tørre røde flekker. de ser ille ut noen ganger. kjøp a-krem først og prøv. eksemen er så godt som borte etter jeg begynte med den. og har kortison når det er veldig ille.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Det er nok ørevoks. Vi har mye og seig gul ørevoks og de fleste barna til de andre på barselgruppen min har det samme. Jeg fjerner det med en q-tip men bare det som er helt ytterst.
bareMariann Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Dattera mi hadde mye øreverk i en periode, og det var ikke bare gult puss, men også feber og smerter med i sykdomsbildet. Tror jeg ville ringt fastlegen til barnet og spurt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå