Gå til innhold

Jeg har sett det lille egget!

Doubichou

Anbefalte innlegg

Var paa foerste GU i gaar. Legen er baade gynekolog, foedselslege og driver med UL paa kontoret sitt! I tillegg var hun kjempe tiders! Jeg ble saa happy!

Hun hadde utstyr til aa ta UL allerede helt i begynnelsen, saann som blir foert opp i skjeden og jeg fikk se det lille egget! Hihi, dette var bonus, for alt gaar greit. Ja, for ang. disse anfallene mine, og at jeg besvimte og falt og slo meg paa loerdag, saa sier hun at det ikke er noe aa bekymre seg for. At jeg maa lytte til kroppen, og at naar jorda begynner aa gynge litt, saa maa jeg sette meg ned (ikke springe etter 2 aaringen!), saa vil det gaa over. Men dersom dette skjer flere ganger, saa skal vi likevel ta preover.

Hilsen en kvalm, men lettet og lykkelig Doubichou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hvilken lege du går til, om det er i Oslo. Jeg leter etter en lege med disse kvalifikasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... hvis du ser på skrivemåten er det vel tvilsomt i Oslo eller andre steder i Norge hun går til lege ;p Mangler jo æ,ø,å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har så dyktig lege!

Godt å føle at man er i trygge hender...

Håper formen din blir litt bedre etter hvert,å husk å slapp av når du har muligheten til det....

Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har rett i det, Huldra, jeg bor ikke i Norge!

Ellers forsoeker jeg aa ta det med ro, men det er ikke enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er gynekologer også utdannet fødselsleger - med andre ord hvis du finner deg en gynekolog med ultralydapparat skulle det klare seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lenge siden jeg bodde hjemme, saa dere maa unskylde meg. Jeg er litt overrasket, skiller man virkelig ikke i Norge mellom obstetrikere og gynekologer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...