juni-77 Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Er 37+2 idag, og våknet idag tidlig med litt brunaktig utflod i trusa...Akkurat som starten på en menstruasjon. Ringte derfor sykehuset for å være på den sikre siden, jordmora jeg prata med mente det var tegninsblødning, altså et tegn på at livmorhalsen er i ferd med å flate seg ut/modnes til fødsel....Jeg bare lurer på hvor lang tid det da kan gå til fødsel...Noen med erfaringer på dette området? Og er det vanlig at det kommer farget utflod flere dager fremover..?
turbogutt Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Dette lurer jeg også på. Jeg våknet nemlig også opp i dag med brunaktig utflod.... Jeg var riktignok hos legen i går, og hun sjekket oppi der med en finger. Da kom detbittelitt blod, så jeg tror kanskje dette som kom i dag har med hva legen gjorde i går.Men hun sa det ikke skulle blø etter det henne gjorde. Ble litt usikker jeg , men kanskje det er noe som er på gang.... Håper det:) (er forresten 38+6 i dag)
*Annemor* Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Jeg hadde tegningsblødning sist gang. Begynte med lyserosa slim rundt midnatt. Jeg våknet kl 3 om natten med rier og kl 6 var hun ute. Så for min del var det et tegn på at fødselen var rett rundt hjørnet. Lykke til jenter!!!! Kunne ønske det var meg....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Forrigegang våknet jeg om morgenen med blod. Riene økte utover dagen, dro til sykehuset om natten og barnet var ute kl 14 dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå