Tredjemann på vei :D Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 nestle. de er billigst og de jeg kjenner til best, dessuten smaker de ikke så aller verst. selvsagt forskjell fra glass til glass.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Kjøper også nestle, men kommer kanskje til å prøve ut de andre også etter hvert. Er nettopp begynt å gi middag
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 bare ett tips, hipp sin grønnsakspure er kjempeekkel...hehe. den smaker ikke grønnsaker i det hele tatt, men sånn kjempesøtt og rart også er den knalloransj og vanskelig å få av klærne.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har prøvd å servere stort sett alt som er av middagsglass i butikkene til snuppa, men hun stikker ut tunga og "spytter" det ut igjen eller (på en god dag) spiser 2 ts før hun snur seg vekk og nekter å spise mer. Så her går det i hjemmelaget middag. Har akkurat lagd en stor porsjon med grønnsaker og kylling, og en med grønnsaker og fisk nå. Så nå er fryseren fylt opp med middager for ca 3 uker. ;o)
Fru_Pigalopp Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 sånn litt på sidelinjen: Hva er det med hipp liksom da? Skal liksom være så bra og økologisk og allt. Fikk sjokk jeg da jeg leste bakpå grøtpakken!! 43%sukker gitt! Da hjelper det jommen lite at kornet er økologisk dyrket. Smakte bare sukker og gikk rett i boss! Gullet vårt brekker seg av småfolk så derfor blir det nestle hos oss. Selv synes jeg at småfolkmiddagen er best, men lille er visst uenig.
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 uff ja, denne gav jeg til jenta mi i dag. Den falt IKKE i smak her heller.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Vi lager middagsmat selv, lager mye om gangen og fryser i porsjoner (gjerne 8-10 i slengen). Da vet jeg nøyaktig hva jenta vår får i seg og det er en god følelse. Ellers har vi prøvd middagsglass fra småfolk et par ganger, men er ikke imponert over kjøpeglass jeg, det blir bare i nød i tilfelle. Det er jo også mye mer økonomisk å lage maten selv:-)
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 Hipp har vært mest brukt til nå, men går nå mer og mer over på Nestle. Småfolk er bare å glemme. nekter å røre det! Kjøper også semper i sverige ;O) Men spiser også mye hjemmelaget da!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 her går det mest i nestle og litt småfolk . lapskausen til småfolk falt virkelig i smak
sjokedorisei Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 hipp her i gården..Hun brekker seg av alt annet,men hipp med skinke å et eller annet(6 mnd) er den eneste jeg får i henne. Brekker seg av vanlig middag og.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #14 Skrevet 24. mai 2006 så heldig du er. Det jeg prøver å lage selv av middag til tulla kommer rett ut igjen. Vil bare ha glass.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. mai 2006 #16 Skrevet 24. mai 2006 Nestle sine. Tulla er superfornøyd med dem og høgger innpå når det er middag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå