Gå til innhold

Hvilke type middagsglass bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å servere stort sett alt som er av middagsglass i butikkene til snuppa, men hun stikker ut tunga og "spytter" det ut igjen eller (på en god dag) spiser 2 ts før hun snur seg vekk og nekter å spise mer. Så her går det i hjemmelaget middag. Har akkurat lagd en stor porsjon med grønnsaker og kylling, og en med grønnsaker og fisk nå. Så nå er fryseren fylt opp med middager for ca 3 uker.

;o)

sånn litt på sidelinjen: Hva er det med hipp liksom da? Skal liksom være så bra og økologisk og allt. Fikk sjokk jeg da jeg leste bakpå grøtpakken!! 43%sukker gitt! Da hjelper det jommen lite at kornet er økologisk dyrket. Smakte bare sukker og gikk rett i boss!

Gullet vårt brekker seg av småfolk så derfor blir det nestle hos oss. Selv synes jeg at småfolkmiddagen er best, men lille er visst uenig.

Annonse

Vi lager middagsmat selv, lager mye om gangen og fryser i porsjoner (gjerne 8-10 i slengen). Da vet jeg nøyaktig hva jenta vår får i seg og det er en god følelse. Ellers har vi prøvd middagsglass fra småfolk et par ganger, men er ikke imponert over kjøpeglass jeg, det blir bare i nød i tilfelle. Det er jo også mye mer økonomisk å lage maten selv:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...