Gå til innhold

Den STORE symptomjakten..

Anbefalte innlegg

Etter 8 pp nå uten hell,begynner jeg å blir lei ab all "føling" og "synsing"

på graviditetssymtomer.

Tror jeg må flytte fokus helt bor fra det heretter. Man lurer jo bare seg selv...

Har hatt go`følelsen nå 2pp på rad fordi det nettopp ikke hat vært noen merkbare symtomer.Men dengang ei-gravid blir jeg ikke.

Har i enkelte pp hatt skikkelige ømme og litt hovne bryst 2-3 dager før mens, mens andre pp er de helt normale. Noen som har det sånn og evt.hvorfor brystene "oppfører" seg forskjellig fra pp til pp?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5135886-den-store-symptomjakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...kjente meg igjen hos deg..eg har funne ut at eg er gravid no, etter 10pp..i denne mnd kobla eg heilt av, tenkte ikkje på baby...får eg har nett fått meg jobb, me kjøpte hus å masse denne mnd som var...så prøvde eg å halde meg vekke frå BIM...så når mensen ikkje kom, å 3 positive tester kom...eg blei heilt PAFF...;)

mne har hatt ein del lure mnd med ømme bryst, men da får mange før mensen og..så mange like symtom..eg har ikkje noken spesielle graviditetssymtom...

da e ikkje enkelt, men prøv å tenk på noko anna...så kjeme babyen tenke eg;)

Lykke til i vidare pp

Ja , absolutt. Forje gang hadde jeg deeeee puppene her. Var 100% sikker på at nå var det klaff!!! Ventet litt med testen for å være på den sikre siden da jeg har litt uregelmessig syklus. Men nei da!!! TR kom testen i forkjøpet. HAdde ALLE symptomer ..

Jeg tror hodet vårt spiller oss et puss. Når vi tenker så mye på et tema blir det litt virkelig for kroppen. Vi klarer jo å utsette TR pga at vi faktisk venter på den så hvorfor ikke få litt flere "symtomer" i samme slengen?

:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...