Gå til innhold

Sprellemann i magen - UL idag!! : )

Anbefalte innlegg

Var på volvat-oslo i ettermiddag, de best anvendte 825kr noensinne sier barnets far!! : )

Var redd for at vi ikke skulle se så mye fordi det var utvendig og det er litt visst litt tidlig for det enda. Men det var en skikkelig aktiv krabat som det ikke var vanskelig å se i det hele tatt! Jordmor målte CRL til 3,7cm, så det er ikke store saken!! Hun mente også at da er jeg litt kortere på vei enn 12,5 uke (skjønner ikke helt det ut fra mine bererninger men...). Men det kunne være store individuelle variasjoner også, så det ville bli et riktigere bilde ved den ordinære UL som vi skal på i juli.

Kjempegøy var det uansett!!! : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5135876-sprellemann-i-magen-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg har også vært på ul i dag, og det var en utrolig aktiv spire inni magen min også,.. jeg ble også satt litt tilbake i tid på termin, men jeg holder meg til den jeg hadde til jeg kommer på ordinær ul, hvor det er enklere å se, hvor langt ble du satt tilbake???+ når skulle du hatt termin og når satte hun den til... hva holder du deg til nå da, frem til den ordinære ul...

Opprinnelig termin 1.desember, regnet uansett med at den ble flyttet til noen dager senere. Men hun idag mente at jeg kunne være kanskje bare 10-11 uker på vei.

Det passer ikke helt med mine datoer men. Så tror jeg og holder meg til opprinnelig termindato til vi har vært på ordinær UL.

Det var jo mest for å se at det var liv der denne gangen da!

Hvor langt på vei er du da? og ble du "flyttet" mye?

(Har forresten lest om at leger og helsepersonell bør høre mer på kvinnenes egne datoberegninger og ikke bare stole blindt på det tekniske..., så vi får ikke ta alt de sier for god fisk!)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...