Gå til innhold

Loise77 er du her?? Mer mas fra meg.... hihi....

Anbefalte innlegg

Jeg så at vi hadde el samtidig og bare lurte på om du har sjekket "tappen" og sekret? Tenkte du var ett godt sammenlignings grunnlag for meg da;-)

Min er lukket men har litt ææssjjjj men altså jeg har litt krem aktig når jeg sjekker tappen. Ikke utflod ellers.... Tok vanntesten for sikkerhetsskyld da jeg følte det kunne strekkes noe og det samlet seg i bånn av glasset....

Er alt slik det skal være? Har litt stikninger fortsatt nederst i magen, men el test negativ heldigvis;-) Har så lyst å la tiden gå fort til jeg skal teste .... Er såååå utålmodig kan du si.

Hvordan føler du deg da? Håper det klaffer for deg denne pp.

Klem og takk

Fortsetter under...

Hei Wish

Så du hadde el for 5 dager siden også?? Nei, jeg har bevisst ikke sjekket tappen jeg.. Forrige gang jeg var prøver tappetafset jeg ofte, men jeg ble mest bare forvirret. Den "fyker opp og ned" hele tiden syns jeg. Den kunne være laangt oppe og flat og jeg tenker JAAA det må være el snart, og så sjekker jeg igjen etter noen timer og da har den forandret seg helt. Så jeg stoler ikke på tappen lengre, rett og slett..

Så akkurat hvordan utfloden min er vet jeg altså ikke. Men jeg har litt utflod på papiret. Litt lotionaktig er den vel. Jeg også har hatt småstikking i magen. Det begynte i går tror jeg.

Alt er nok som det skal være hos deg..!

Jeg må innrømme at jeg er utolmodig jeg også *rødme* Til tross for temping og at jeg dermed vet at det er umulig å få svar allerede nå 5 dager etter el tok jeg altså en el test i dag. Bare for å ha sett det med egne øyne.. At stikkingen og sånt i magen ikke er lengrekommen graviditet.. Det er bare ønsketenkning. Jeg må nok pent vente til 12-14 dager etter el med å teste...

Hvordan jeg føler meg? Jeg føler meg tidvis "gravid" ved at jeg kjenner livmor liksom. Den er mere øm og tung innimellom. Og så plutselig går det over og jeg kjenner meg helt normal.. Vet at 5dpo er for tidlig for noe særlig symptomer. Så det jeg kjenner er bare normale forandringer som jeg har lyst at skal være graviditetssymptomer.. *ler*

Jeg krysser fingre for oss begge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :0)

Ja dette blir spennende. Hadde el 17 mai jeg;-))

Det er kanskje lurt å la tappen være i fred.... Blir bare forvirret av det jeg også.... Forrige gang du var gravid leste jeg at du testet positivt med el 10 dager dpo og pos gravi test 11 dpo... Det sies jo at dersom en er gravid med jente så har du mer hcg enn ved en gutte-graviditet.... Tenkte jeg skulle prøve å teste med el test på lørdag. Er så nysgjerrig, samt at jeg har ett lass med tester som jeg håper jeg ikke får bruk for mer etter denne pp..... hihi.....

Det stikker og er en slags varme nede i venstre side... Har ikke hatt det slik som dette før så jeg håper virkelig det er ett godt tegn- og ikke bare ønske tenkning.....

Lykke til Loise, så håper jeg vi følger hverandre over til 1 trimester i begynnelsen av juni:-))

Klem

Til anonym

Du lurte på hvorfor jeg sa heldigvis at el test var negativ... Det var fordi jeg hadde el 17 mai og disse stikkende smertene nederst i magen derfor ikke skyldtes eggløsning. Håper det skyldes en begynnende spire;.-)

Å,, har jentespirer mere hcg enn guttespirer,, det visste jeg ikke. Det kan jo stemme på meg siden jeg testet pos så tidlig sist, for det var jente jeg fikk.. :0)

Og blir det klaff denne mnd så blir det nok jente igjen..

Jeg håper virkelig at vi begge kan spankulere over til 1tri sammen i begynnelsen av juni ja!!!!!!!!!!!!!! Det hadde vært flott :0)

Finner ikke igjen den reportasjen det stod om at jente hcg slår ut tidligere på test enn gutte hcg.... La rett og slett inn en spørreundersøkelse på 2trimester jeg..... Får vi se om det kanskje stemmer;-))

Tenkte bare jeg ville si det til deg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...