Gå til innhold

Må bare fortelle at jeg var på Ul på fredag og kontroll i dag.

Anbefalte innlegg

Har hatt ei tøff uke, med mye oppkast og forma har vært elendig. Havna til slutt på sjekk på sykehuset pga. UVI. Ble ikke bedre etter 3 dager på pencillin. Ble bare verre og verre.Tåler ikke pencillinen jeg fikk. Men møtte en kjempe herlig lege som tok ul i 20 minutter.Forklarte alt untatt kjønn..Snakket med legen i 1,5 time. Han hadde god tid på kvelden.Fant ut at vi hadde vært russ ilag..He he morsomt!

Var på kontroll hos jordmor i dag.Fikk høre hjertelyd for førstegang.Koselig.Den låg på 140..Har på følelsen at det er en liten gutt der inne..Vår tredje gutt :0) Har ei jente også da..

Ellers så fikk jeg grusome nyheter samme dagen som jeg var på Ul. Noen jeg kjenner mistet babyen sin 3 uker før termin. Død i morsliv. Helt forfedelig. Har grått noen tårer denne helga.

Fortsetter under...

Hei Idefix!

Så fint at du blir ordentlig undersøkt! Hadde kronisk uvi forrige svangerskap, så det kan jeg alt om:-) Måtte legges inn og behandles intravenøst i uke 24, da var jeg dårlig da! Har heldigvis sluppet unna så langt denne gangen (17+2).

Ellers så er jeg passe missunnelig på den ul din, leeengter etter min som er om to uker! Har to gutter, og klarer ikke (selv om jeg har lyst) å ikke vite kjønn! Er så nysgjerrig!!! I tillegg har jeg to traumatiske fødsler bak meg, så jeg vet at for meg kan det være en fordel å vite kjønn på barnet, i tilfelle noe skulle dukke opp...Har et mer utviklet forhold til barnet fra før av da...Hvis du forstår..?

Grusomme nyheter du fikk! Hørte om det samme for noen uker siden, men det var ei som jeg ikke kjenner så godt - ikke at det ikke er for j..... for det!!! Men jeg er litt engstelig av meg, og prøver å ikke få flere ting å bekymre meg for...Huff høres grusomt egoistisk ut, men håper du skjønner hva jeg mener..

Tre gutter - om du har rett - blir jo supert, skikkelig hærlig!! Jeg tenker ikke så mye på det for tiden, hvilket kjønn det er, går litt i bølger...Har hatt det litt travelt og da tenker jeg litt praktisk sånn at det kunne være kjekt med en gutt til:-) Men vi får se...

Dette ble langt, håper penicillinen virker nå så du kan bli frisk og rask igjen!! Lykke til!!

Hilsen (tidligere hemul-m@mm@en)

Takker for god bedring hilsner :0)

Jeg gleder meg til ul den 15 juni håper på å få vite kjønn da.

Håper egentlig på en jente til siden jeg har kassevis med nydelig tøy etter minste jenta vår.Har ingenting etter guttene.6 år siden siste var født...Men vi har klart gutte namnet har ikke peiling på jente namn.Det får komme det som kommer!

Lykke til videre dere også jenter!

Hørtes ut som ei tøff uke ja :o( Håper du er bedre nå da. Gøy med hjertelyden da :o) Jeg venter nr 2, men det var like rørende å høre hjertelyden nå som sist :o) Jeg venter jente nr 2 da, hjertelyden var 132 for 1 mnd siden. Blir spennende når dere får vite kjønnet da :o)

Forferdelig med dødfødte barn. Og så bare 3 uker før termin. Må være helt forferdelig for foreldrene. Har gått og gleda seg og kjent liv og så dør babyen før de får tid til å bli kjent med den :o( Et vennepar av oss måtte ta senabort etter UL i uke 19, syns det var fælt og jeg da, men det må være ennå værre å vare bare 3 uker unna termin...

Vil bare si at de har funnet ut hva som var galt med den lille.Koblinga mellom navlestrengen og morkaken var ikke slik den skal være..

Nei, vi må bare se fremover å håpe på at det går bra med oss.Ikke annet å gjøre. Men når noe sånt skjer så er det en fæl tankevekker som ryster en langt inn i hjerterota.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...