Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 fungerte d?? ønsker både positive og negative vist d er?????
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Har fått efedrin til alle 3 barn.Eldstemann måtte vi slutte å gi det til fordi han ble rasende sinna og helt hyper .Han var da nesten 2 år. Minstemann fikk det da han var 4 uker og vi syntes det hjalp på han.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 hadde dine barn kraftig hoste og problemer med å puste også???
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 ja, har gitt til begge mine, og det har funket. Funket ikke på eldstemann etter han var ca 4 år.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Brukte det i forrige uke til snuppa mi på 16 mnd som hadde falsk krupp. Det hjalp nok til at vi slapp å dra på sykehuset.
ak24 Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 brukte det på 2 åringen vår som hadde luftveisinfeksjon.det hjalp det,men fikk ikke fulført hele kuren.han ble så hissig av det
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Ja har brukt Efedrin hostesaft på tulla vår, første gang da hun var nesten 3 mnd, hu n hadde veldig stygg og slimete hoste, den funka men hun ble jo så våken og sur.. ville ikke sove, var bare grinete.. Så vi ga henne det i 2 dager så orka vi ikke mere, men fikk jo bukt med den verste hosten da. Andre gang var når hun var 7 mnd, og det samme skjedde da, slutta å gi henne etter 2 dager.. Så Efedrin den hjelper mot det den skal, men guri så sliten både barnet og foreldrene blir. Men det tåler man, det er jo for barnets beste. Klem..
RockMama Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Legen vår ville ikke skrive det ut til snuppa med luftveisinfeksjon, fordi hun ville bli så hyperaktiv av det når hun var så liten (5mnd). Så her gikk det i Solvipect slimløsende. (reseptfritt)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 vi har endel erfaring med efedrin og på sykehuset sa de at det var en medisin de helst ikke skrev ut fordi den ikke er heldig. så jeg ville prøvd noe annet.. vi har både gode og dårlige erfaringer .. vi har tre barn som alle har vært innom efedrin. en tålte den ikke overhodet .. ble helt gal. mens to har taklet den helt greit og vi føler den har hjulpet, men da vi fikk høre at den ikke var noe grei å gi, kuttet vi den umiddelbart da vi i utgangspunktet var skeptisk til den.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 alle våre tre hadde både astma og falsk krupp (litt viktig å få med, kanskje)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 fikk d til legen i går sjø for poden har problemer med å puste og er tett hele tiden..prøvde i natt da, syns 4 ml x 4 er mye til en liten tass jeg...var utrolig urolig i natt, såv knappe 5 timer=O(((((
beri Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 fikk d da gutten hadde lungebetennelse... Merket ikke store forskjellen
Medium fikk guttebass Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Fikk efedrin som hostestillende til eldste gutten min da han var ca 1,5 år, men jeg syns ikke det hjalp. Brukte det kun i 2 dager, for jeg syns bivirkningene var verre enn selve hosten.
Nuss Nuss Skrevet 24. mai 2006 #14 Skrevet 24. mai 2006 Ja men aldri mere! Han ble spinnvill, ville verken sove eller spise! Bare på 3 dager ble han tynnere! Legen min som jeg da kontaktet ba meg slutte umiddelbart og sa at hvis jeg trengte mere medisin skulle han få asma medisin som hjalp like godt men uten bivirkninger! Be heller om å få det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå