Gå til innhold

Nervøs


Lindapinda

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd i morra, er 6 pluss tre på vei. Var gravid i okt/nov og fant ut på ultralyden da i uke 9 at det ikke var noe hjertelyd.

Nå er jeg så nervøs at jeg ikke vet hva jeg skal finne på. Har vært lite strekking og stikking i magen de to siste dagene, og føler meg ikke noe fremtung der som jeg har gjort en stund, så det fikk meg jo på tuppa. Huff. Så nå går jeg på butikken og kjøper dip og mini-gulrøtter. Noe usunt føler jeg at jeg må ha i meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet hvordan du har det. Grusomt... Har også hatt en MA, i januar. Er nå gravid på ny, er 7 +1 i dag, så hjerte slå på fredag, skal på UL torsdag og er like nærvøs for at hjerte ikke skal slå lenger... GRUSOMT!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I KNOW! Godt det er frustrerte fruer i kveld, slik at jeg kan glemme meg bort der en times tid, og så sove. Eller nei vent, jeg hørte i sta at FF er avlyst i kveld fordi tv2 ikke har fått episoden enda. Blir desto mer dip da.

Håpe håpe for din del også at det går bra. Kommer man forresten oftere inn til gynekologen når man har hatt en MA før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det. Det er ikke derfor jeg får oppfølging så ofte.... Jeg har akkurat vært operert for XU, graviditet utenfor livmor.... Men samtidig som jeg fikk fjernet en eggleder så hadde jeg et befruktet egg i livmoren også... Så jeg er gravid med et lite mirakel, så det er derfor..:)

 

Nei, men det er bra du prøver å tenke på andre ting...selv om det er vannskeliiiiiiig!!!! :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIIIsann. Det er et mirakel det skal sies. :o) SÅ BRA, av og til er menneskekroppen ikke til å skjønne seg på, eller det er vel sånn stort sett. Det høres helt utrolig ut, håper så masse for din del at det går fint :) Lykke til :))))

Jeg må ha noe annet å tenke på ja, kjæresten min er borte i kveld, hvis ikke hadde jeg vel bare gnagd hull i hodet hans og gjort han enda mer bekymret enn det han er. Hihi!! Og mannfolk blir jo fort bekymra... stakkars dem! Godt de ikke skal føde.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter hadde ikke tålt å føde de, for de er så pinglete nåt det gjelder smerte og sykdom atte....

Min samboer har akkurat vært forkjøla...og da er han jo sååååååååå syyyyyk... Og da elsker han å høre at jeg SIER han er syk og at jeg syntes synd på han og bla bla bla. Nå har jo ikke jeg vært til noen hjelp for han da, for på sofaen har jo jeg ligget med et vondt sår og vært nesten helt krøpling...hehehe...... Mannfolk er pingler...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Vet hvordan du har det. Jeg mistet i uke 12, MA, i julen. Er nå gravid igjen, 5+0 i dag. Tenkte også at jeg skulle ta ul om 1 1/2 uke for å sjekke. Får du ekstra oppfølging eller går du til privat ul? Lykke til i morgen, la oss få føre hvordan det gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ekstra oppfølging :) Hadde nok ikke giddi å betale UL hver uke selv.....:P Jeg syntes privat UL burde bli billigere jeg... Det er jo ikke såååå mye jobb de gjør akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...