Gå til innhold

Hebbie:0)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Lenge siden sist....Savner deg...Var på kontroll i dag.Fikk høre hjertelyden for alle rførste gang den var ca.140..Så da har jeg enda mer tro på en liten vilter gutt.

Håper du har det bra. helsa mi er ikke noe bedre.Tåler ikke pencillinen i det hele tatt.Men det er siste kvelden med medisin i dag så da ser jeg litt lysere på livet!

 

Ellers har det vært en helvetes helg..Noen jeg kjenner mista babyen sin på torsdag.3 uker før termin.Helt for j...Det var feil med koblingen navlestrengen til maorkaken.De fikk en dødfødt gutt på fredag.Ikke nære venner.Men jeg veit veldig godt hvem han er..

 

Har grine hele helga.

 

Ellers så er pappa sykere det går bare en vei,men det ser ut til å ta tid..Ikke noe greit.Han ba meg om å slå han i hodet med en hammer på fredag ikke noe kos..

 

Halvsøstra mi ble ferska på en fest.Hun har vært 2 mil fra oss utemn å gidda å ha sagt fra.Kjempe koselig da:0(( Pappa var innlagt og alt ting forrige helg.

 

Jeg orka ikke prate med henne da hun ville prate ut.Hadde vært på sykehuset pluss fikk vite om de som mista på fredag.Mer en nok for meg den kvelden....

 

Ellers så har jeg fått bekrefta at han som Søstra mi er sammen med nå.Rambanket sin ekskone..Har hørt det fra forskjellige personer.Skulle ønske det ikke var sant!!!

 

Nei fysj nå må jeg slutte før du aldri gidder å prate med meg mer.Deppe deppe...

 

Håper magen din vokser og at du har det kjempe bra vennen!!

klemmer i massevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så glad jeg ble da jeg så et innlegg fra deg !!

Så kjipt å høre at så mye trist har skjedd for deg :o(

Det må være ufattelig å miste barnet sitt......

 

Håper du blir bedre og ikke trenger flere medisiner...

Jeg har en god dag - igår så var jeg så dårlig. Var utrolig kvalm, hodepine og uggen i kroppen hele dagen...

Var så bekymra etter helga fordi jeg kjente ingen symptomer på lørdag - og spiste rått kjøtt i helga. Mitt stykke var rått i midten, og jeg orket ikke stresse med å sende maten inn. Var så stressa hele helga så det er sikkert derfor jeg ikke kjente noenting. Jeg ble kvalm hele dagen på søndag etter jeg kom hjem og hele mandagen så da trengte jeg ikke å bekymre meg lengre....

Begynner å kjenner mer klumpen i magen...og satser på at den vokser enda ;o)

 

søstra di begynner jeg å bli gal av !! Ikke gidd å snakk med henne om slikt....misbruk av din tid.

Får håpe for hennes skyld at han ikke banker opp henne !!

 

Du kan få syte og klage så mye du vil :o)

Har savna deg kjempemasse her inne...har du kommet for å bli nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror jeg har kommet for å bli...Men som du veit når det stormer verst rundt pappa da må jeg trekke meg litt tilbake. Vil ikke være så aktiv på bim..Men må snakke med deg. Har holdt på å få abstinens problemer. Har savna deg så...

Det med biffen kan du bare slappe av med. Mange har gjort det samme som deg og alt er i den skjønneste orden. Det er helst med tanke på utenlands reiser en skal være forsiktig med rødt kjøtt.

Her går det bra:0)

Hadde du en fin helg eller var det bare travelt?

 

Ja den søstra mi kutta jeg ut på fredag. Fikk ei melding klokka 23 om at hun ville komme å prate. Sa jeg hadde lagt meg. Slukka alle lysa og krøyp i dekning opp i senga. Hva i heiteste skal en si til det kvinne menneske da?

Grusomt å se henne vandre rett i "fortapelsen".

 

Var i ett barneselskap på lørdag, der ble han det store samtale emnet. Han har hele tiden sagt til søstra mi at broren banket sin tidligere kone. Men det stemmer ikke..Det var han som halvt i hel banka sin...Men begge eks konene heter det samme...Så han sier at det er broren de snakker om. .Slu djevel...Grøsser!!

 

Når skal du på kontroll igjen?

Jeg ble overrasska fikk ny kontroll den 20 juni. Skal på ordinær ul den 15.. Men tror jeg får ofte kontroller pga. Blodtrykket er litt høyt og med tanke på pappa så vil hun passe litt ekstra på meg.

 

Ellers så skal jeg høre på sykehuset om jeg ikke bare kan på KS og fjerne livmora samtidig.Det hadde vært det aller beste.Få gjort alt med engang.Så det skal jeg ta opp når jeg skal på UL.

 

Sa jeg at legen jeg var hos på fredag har vært russ ilag med meg.Ufattelig vittig...Var der i 1,5 time prata om alt. Han ba meg om å klage til sykehuset på ho jordmora jeg hadde..For ingen har skrevet klage før...De er klar over hvor fæl hun er. Men har ingenting å ta henne på......Men nå kommer jeg....Tihi...:0) Da kan hun få sparken !!

 

 

Kom på det med rått kjøtt..Hva med svigermora di da ?? Rå kjøttdeig og melk !! Gikk da bare bra det. Uansett hvor ekkelt det er!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at du har vært for lenge borte ;o)

Tenkte jeg skulle gjøre en innsats å chatte litt, men det er så tiltak å gå inn på kontoret. Igår var jeg så dårlig uansett...

Jeg blir gaaaal ! Hunden dilter etter meg og kommer bort til meg hele tiden !! Jeg sender ham bort hele tiden - holder på å kverke den. Hvorfor skal den dilte etter meg hele tiden ??!!!

 

Prøvde å snakke med en jordmor i dag, men da jeg skulle ringe opp igjen så hadde sentralbordet stengt ! Så jeg skal prøve imorgen...

Må få sjekket meg igjen. Har hatt litt vonde stikk i magen - bare sånn skarpt og fort...ikke på logiske plasser...

Så bra at det ikke var så farlig allikevel med kjøttet - var så bekymret. Fikk først et sjokk da servitøren leste opp orginalmenyen med røkelaks...satt og freste da vi venta på maten. Men heldigvis var det noen våkne på kjøkkenet som fulgte med og sendte hun ut med riktig forrett og hun sa at hun hadde lest feil på menyen. Når det kom til vinen så ble ordene lagt i munnen på meg. De begynte å si hvem som skulle ha hva, også så dem at jeg nølte litt og da sa han fylkeslederen at jeg drakk kanskje ikke vin ?? Hehehe....nei jeg liker ikke ettersmaken sa jeg. Og jeg som har tenkt på et glass vin i ny og ne til maten ;o) Men det var vel logisk for dem siden jeg var så ung iforhold til dem...liksom bare barnet...

 

Er bra at du ikke lar deg kjøre over av søstera di. Etter så mange advarsler så får hun heller ta støyten og fikse opp selv.

 

Du må skynde deg å sende inn en klage :o)

Hun dama fortjener det !!

Jeg nevnte den episoden til sambo og spurt hva han hadde gjort. Han hadde tatt hun i nakken og dratt henne ut på gangen og skjelt henne ut. Og han er flink å skjelle ut folk. Jeg hadde laget et helvete uten like for henne. Men det blir noe annet når man opplever noe slikt selv. Tror jeg hadde gjort det etter fødselen når jeg hadde fått summet meg.

De andre jentene burde skrive brev om sin opplevelse også...

 

Gikk egentlig ikke bra med svigermora mi - sambo er veldig merkelig så jeg tror det er virkninger av E-koli ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha ler så jeg griner..Ja det er alltid svigermor sin skuld at samboeren er rar :0). Men det var en ekstrem mat hun åt...Mamma åt kassevis med druer da hun var gravid med meg.. Liker ikke druer så veldig godt.Kanskje jeg fikk nok som foster ??

 

Grunnen til at vi ikke klaga var et jeg torde rett og slett ikke..så har jeg ikke tenkt så mye på det før det siste året.Ble så glad da jeg fikk høre at vi fortsatt kan klage...

Gubben min ble så sjokkert over henne at han mistet munn og mæle. Han var livredd for å vise det til meg.Han hadde egentlig nok med å roe meg ned selv...Men hadde vi fått henne igjen så hadde han nok klikka i vinkel !!!

 

Teite servitøren da?? Godt at de på kjøkkenet hadde fiksa rett mat..Har spist masse røykalaks jeg foressten..Har liksom ikke tenkt at det er farlig.Men den har vært frossen da...

 

Har snakket med Bia hun skal også klage.Heldigvis...Nei,den dama skal ikke få slippe unna...

 

Jeg har fått bekrefta at det er spark jeg kjenner.Da jeg var på Ul så viste jeg legen hvor jeg kjenner spark. Da sa han at det stemte helt sikkert for babyen låg med beina der og turna ellers rundt. Aktiv krabat..Den låg å drakk fostervann. Skikkelig tøft å se. Har ikke fått sett det før på de andre tre..

 

Mobber du meg ?? Synst du jeg skal ta en lengre pause :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt en skikkelig drittkjerring og saksøker sjefer - etter jeg ble sammen med sambo ;o) hehehe......

 

Må nok ta det uti fra sitasjonen - du var jo midt i veene så han tenkte nok logisk på å få deg gjennom det enn å ta kjerringa. Det viktigste nå er at dere kan klage !!

 

Det er så mye frem og tilbake med om frossen mat er bra nok, men det er så mange som har spist røkelaks og annet som er fy fy for gravide - at jeg begynner selv å fire på kravene. Går nok bra - bare den ihvertfall har vært fryst...

 

Så kult å se babyen sin !! Gleder meg til jeg skal se noe mer enn bare en klump...da blir det nok mer virkelig for sambo. Hvor kan man kjenne sparkene da ? og hvordan ?

har kjent av og til boblefølelse og litt pulsering på siden av magen, rett ved eggstokkene....kan det være noe ? Men - det er veldig tidlig !!

Alle nevner liv fra uke 14 og utover....

 

Ja jeg mobber deg !! Paybacktime for tvillinggreiene !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jeg har kjent liv i ca 2 uker...Er 14+7 i dag..Men jm mente at det var aaaaaaaaaaalt for tidlig. Men med overtalelse gikk hun med på det at jeg kjenner liv nå.. Det er som bitte små dytt inne i magen. Eller som en boble sprekker.

 

Gled deg det er ikke så mange ukene igjen til at du helt sikkert kjenner liv. Du kommer jo snart på 2 trimester..Gleder meg stort til det!!

 

Jeg har også lært å klage og si fra når jeg mener ting er feil.Men aner ikke hvorfor vi ikke klaga på den jm med engang..Men jeg fikk på sommeren. Dro på ferie på sørlandet 2 uker etter hun var født. Da hun var 2 mnd reiste vi til Lanzarote.. Det ble vel bare skyvd bak i bakhodet...

 

Hunden din har funnet ut at du er gravid,er sikker på at den går og passer på deg.

Mamma sin hund brukte å ligge ved barnevogna da eldstemann var født.Stakkars den som kom nært vogna...Han passet på.Men folk han kjende var ok.

 

He he mobb i vei du..Blir du for ekkel kryper jeg bare ut igjen . He he he :0)

Ha en fin dag i morgen. God natt!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel individuelt med å kjenne liv....det kan ikke noen lege eller JM bestemme...

Nå har jeg 6 dager før jeg skal over til deg !!! Juhuuu.....det har gått fort allikevel.....

 

Det er viktig at man ikke lar seg tråkke på - vi jenter er veldig flinke til det. Og nå er det slutt på det, ingen får lov å behandle meg urettferdig - så nå er jeg flinkere å gi beskjed.

 

Men det fins det grenser for hvor mye han skal passe på.....jeg får vel være snillere med ham. Han mener aldri noe vondt. Men er så utrolig plagsom. Jeg springer og låser meg inn på do - og han legger seg utenfor døra !!!!! I det siste så har jeg vært sååå lei alt og alle er dumme og sambo bare lo av meg da jeg ramset opp alle jeg ikke skulle ha som venner lengre - og jeg nevnte ikke deg !!

Tror det blir en kjedelig dag i dag...Ikke noe som haster og ingen på kontoret med meg så da kan jeg slappe av idag. Og det blir vel stille på telefonfronten siden mange sikkert har tatt seg langhelg og reist bort...

 

Må få ringt JM og få kommet inn på en kontroll.

Theokt på 2.tri går til ei JM som hun er kjempefornøyd med hvor vi bor - så da skal jeg se om jeg ikke får time hos henne. Greit å gå til noen som har fått positive kommentarer....Theaokt bor 5 min kjøring fra meg ...hehehe.....møtte på henne i butikken for en stund tilbake og da viste det seg at sambo og mannen hennes kjenner hverandre. Har gått på samme skole - har ikke vært venner..hehehe....kan man si. Men vi er nå alle voksne nå !!

Uansett - så utrolig greit å få tips om nærmiljøet og hvor man kan få best mulig hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å treffe på en bimmer da :0)

Koselig det.

Jeg ble anbefalt en jordmor for 7 år siden. Det er henne jeg går til nå også. Hun er så grei. Sta som ett esel, men god å ha når det stormer som værst. Hun kjemper for den gravide.

Gubben har vært effektiv i dag, han har vasket gulvene !! Han er så grei og flink. Blir så stolt. Han er både husfar og jobber.. I dag har han tatt seg fri fra jobben for å sage ved. Veldig greit, veden må i hus. Det er 3 husstander som har ved ovner...Vi.søstra mi og mamma og pappa. Vi trenger minst 32 store paller med ved...Det er litt det !!

 

Jeg også har vært lei...Alt og alle..spesielt vennene mine her jeg bor.Ingen gidder engang å sende en tekstmelding om hvordan vi har det..Alle har gjemt seg virker det som..Den dagen en trenger dem så er de borte vekk..

Men greit nok,de må ikke komme etter at pappa er død å tro at da er det bare å starte på nytt..Kjenner jeg er veldig såra...De jobber som sykepleiere mange av de..Ikke akkurat noe nytt at folk dør av kreft da..

 

Uansett vi klarer oss selv vi.Vi i familien er samesveisa nå...Mye mer enn før.

 

 

 

Bare 6 dager til du kommer over..Jippi..Da skal vi ha skravle tråden der..Gleder meg!!

Håper du har en fin dag og ikke kjeder deg formye nå da:0)

 

Jeg må snart hente mellomste han er på førskole i dag...Han gleder seg noe enormt til høsten. Da skal han begynne på skole..Han har nedtelling !! Veldig travelt !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig !!

har oppdatert BIM hvert 5 min !! Er sååå lite som skjer og jeg har ikke motivasjon i dag.

 

Tror jeg drar hjem tidligere idag ja !! Kunne få gå til 1500 og skrive til 1600 hvis jeg ville - og jeg blir ihvertfall ikke lengre enn det !!

Er trøtt også....

Er sol og fint vær ute og masse å gjøre hjemme....

Venter på ei dame skal komme her med noen nøkler - skulle være her på formiddagen. Håper hun kommer nå så jeg slipper å vente.

 

Blir spennende for guttungen å begynne på skole hvor alle er voksne ;o)

 

Sambo ringte meg og fortalte at han hadde fått lønn i dag - utbetalt 26000 kr !!

Fy søren så mye han skulle få da. Han får bare mer og mer i lønn for hver måned - skjønner det ikke. Han tjener mer enn det jeg får brutto !! Men nå er jeg i vikartjenesten og de kan ikke skryte av høye utbetalinger. Til tider angrer jeg på at jeg sa nei til den ene lederstillingen - der begynnerlønna var på 23-24.000 kr....Men jeg valgte heller å ha barn - bra også, siden jeg ble gravid rett etterpå.

 

Er så dumt at penger skal dominere så mye...Men det hjelper på at han får såpass når jeg går ut i permisjon - tenker på å få meg en ekstra jobb noen måneder før så jeg kan spe på. Irriterende at dem trekker deg 50 % på alle biinntekter...Men jo mer jeg jobber jo mer utbetalt får jeg .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som hadde vært lotto millionær og aldri hadde trengt å bekymre seg over å ha for lite penger mer...Sukk...Lov å drømme :0)

 

Har spist middag hos mamma og pappa. Fikk ikke ned så mye alt ville bare opp igjen..Begynner på uke 16 i dag og er like kvalm..Er møkk lei..Glad jeg ikke visste det for 2, 5 mnd siden..At det skulle vare så lenge denne gangen. Sikker på at jeg kommer til å ha det slik hele svangerskapet. Sliten og lei nå.

 

Det er deilig å tenke på at dette er aller siste gang..Nyter tanken.Har aldri trivdest med å være gravid.Men det er pga.kvalmen..En blir utslitt.Men nå er jo du også kvalm så du veit hva jeg snakker om..

 

De som er friske hele svangerskapet aner ikke hvor heldige de er !!

 

Jeg har begynt å få vondt i bekkenet. Har ikke slitt med det før. Men jeg er mye tyngre denne gangen så det har sikkert med det å gjøre...

 

Håper du har hatt en fin dag..Jeg må legge meg nedpå kjenner jeg..er så svimmel og uvel....

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi tatt en avgjørelse og lagt husplanene på is til neste år. Ble litt mye styr med babyprosjektet og husbygging og masse utgifter på en gang.

Har nå bestilt en Købentur i begynnelsen av juni til meg og sambo :o)

Han hadde vært og kikket og var såå lysten på en tur - og hvorfor ikke ?? Vi skal jo ikke bygge....

Og i kveld så skal vi ut og spise....

 

Har snakket med den ene tanta mi som fikk vite om babyen i helga - så da ville jeg snakke med henne. Hun er yndlingstanten min :o)

Så jeg ga foreldrene mine at dem kunne bare fortelle det til andre nå. Moren har allerede begynt for lenge siden ...hehehe....klarer aldri å holde seg. Det var hun som røpte seg til tanta mi....Jeg bryr meg ikke - er ikke forskjell på når tid det er - alt kan skje.

 

Fordi om jeg har vært kvalm så har jeg allikevel klart å få i meg mat.

Ellers har jeg hatt en fin dag....

Var litt trøtt så jeg tok en times lur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at dere vil vente litt med huset. Sikkert like bra det. deilig med tur da :0) Misunner dere den !

Er helt enig med deg en trenger ikke vente i 12 uker. Men nå går det bra med deg da.Snart er du over på 2 trimester ...:0)

 

Ha ei god natt vennen.Må legge meg ble så trett...Skriver mer i morgen..Da er det himmelspretten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom bare på noe..Mamma var her helt fortvila i sted...Du veit at pappa er dårlig og har nekta mer cellegift sant ?? Siden det ikke virka alikavel og han ble så dårlig. Han sa tidlig at han nekter å bli holdt kunstig i live med næring tilsatt kroppen..

 

I går snakket jeg med kusina mi. Da sa jeg at de burde forberede seg på at slutten nærmer seg for pappa....jeg sa at jeg håper at han snart slipper å lide mer..For nå LIDER han.. Da sier hun at vi ønsker det bare av egoistiske grunner..At vi er jævla egoistiske som vil at han skal dø...

Vil ikke at han skal dø...Men han har så vondt !! Hva skal vi gjøre da ??

Nå driver da søstrene til pappa å ringer å sier at vi ikke gjør nok for han..At vi burde ringe rundt om i norge å be om hjelp..Hadde vi hatt 100 mill.Så hadde de ikke hjulpet. Ingen i verden har overlevd det pappa har..

 

Mamma var så lei seg...de kjefter på henne..De har ikke en gang gidda og kommet på besøk...De orker ikke se pappa ha det vondt ??

 

Måtte roe ned mamma i sted..Ble så sint at det var like før jeg ringte opp til de i nord og sa de noen sannheters ord...

 

Puh sorry den der..Men jeg måtte bare fortelle det til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en melding til kusina mi.Sa at vi tregner støtte ikke motarbeiding..Hun skal snakke med moren sin i morgen..Håper det ordner seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig gjort av familien din å si noe slikt !!

Synes faktisk at du burde si hva du mener - at dem skal søren meg respektere dere i en slik situasjon enn å bedømme dere. Dere respekterer faren din - det er han selv som ønsker dette. Det er utrolig slitsomt å gå gjennom alt det han gjør - og da er det forståelig at han sier stopp og lar det gå sin gang. Hvorfor skal han forlenge smertene fordi slekta hans ikke vil han skal dø, men ikke viser noen som helst engasjement ?? Det er ikke dem som opplever alle smertene...

De må respektere hans valg og gjøre det beste ut av situasjonen - uten å gi noen dårlig samvittighet. De må jo skjønne at hans egen familie ikke ønsker ham død, men at han skal være uten smerter og respekterer han som en egen person som tar sine valg.

 

Håper dem kommer over sin egen egoisme og forstår situasjonen.

 

Vil du jeg skal ta en prat med dem ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja reis på døren til tanta mi...Slå noe hardt i hodet på henne og si..Har du smerter nå???

 

Tihi... Har sovet til klokka 12 i dag..Kjempe deilig. Var oppe og fyrte i ovnen, det var kaldt i dag tidlig og kledde på snuppa klokka 07.30 krøyp så til køys igjen..Gubben var utslitt i går, han jobba som en helt med å sage ved. Måtte vekke kan for å han opp i senga..Han raser ned i vekt.Jobber mye og drikker den drikken han er prøvekanin på. Tror han har gått ned 5 kg til nå..

 

He he he ble så furten i dag. Gikk inn på VG, der stod det vinneren av Idol i USA..Vi har følgt med såååå lenge..Ville ikke vite det. Men det var favoritten vår. Så jeg ble glad da :0)

Pleier alltid lese avisene på nett før jeg logger meg inn på bim.Iallefall før jeg logger meg på msn. Ble med på ei bim liste i går.Den som ligger på skravla..Prata med Lille trille i går. Kjempe kos dame. Hun er også over 30 ikke 22 som jeg føler mange er. inne på bim .Synst de er kjempe kjekke de på 22 også det er ikke det. Men da føler jeg meg så veldig gammel....rødmer......

 

I går var det første dagen på lenge jeg slapp å ta kvalmestillende. Var kvalm, men det var overlevelig i går så nå håper jeg ting snur og jeg får helsa tilbake og litt mer energi :0)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den drikken kommer for salg snart da så jeg kan kjøpe det !!!

Det er veldig mange unge her inne - skal være enig i det.

Men vi er jevngamle og får holde sammen ;o)

 

Så bra at du fikk en "normal" dag.....

Jeg har en god dag i dag også....har nå sammen med gubben tatt ned skittentøy, satt på en vask og ryddet kjøkkenet. Så greit å gjøre det sammen....

 

Laget vegetar sushi til frokost i dag - kjempedigg. Så jeg må snart lage meg en porsjon til !!

Pc'en har vært så dum i det siste og jeg har måttet vente flere sekunder før teksten kom på skjermen. Men nå er den normal :o)

 

Hva slags bim liste er det du snakker om ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti hi mente msn liste...Den er på skravla...

Mange ukjende der,kommer vel ikke til å prate med alle.Men var ute etter lille trille og henne traff jeg på :0)

Savner deg på msn...Du må bli litt mer aktiv snuppa!!

 

Kjeder meg....Idag har lille søstra mi bursdag 23 år i dag.Kan huske da mamma fikk henne.Da var jeg 7 år...

 

Har spist ett par skiver med loff.Har fått dilla på philadelphia ost..Eneste pålegget jeg får i meg nå.

 

Gleder meg til at mat er godt og jeg kan nyte det å spise...

 

Grøsser med tanken på Sushi...Liker ikke fisk jeg ikke i noen former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg må bli mer aktiv der....sorry :o(

 

Det er godt med den osten, jeg spiser en lignende som heter The laughing cow - selger den i Sverige. Så jeg tar alltid med meg en boks hver gang.

 

Jeg har lagt sushi uten fisk denne gangen - knalldigg...

Du er sær - skjerp deg !! Kommer du noen gang på besøk til meg så får du bare sushi å spise ;op

 

Nå skal jeg legge meg ned litt før jeg skal gjøre meg klar til å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he må huske å spise før jeg kommer til deg :0)

Så jeg ikke sulter i hel..

Rå fisk kan jeg bare ikke tenke meg..Har fått hetta av å rense fisk g det har vært fullt med mark i magen til fisken...

 

Nok om det..Ja du må bli mer aktiv snuppa...

Nå har jeg spist middag hos mamma og pappa. Tror mamma synst det er godt å ha oss rundt seg. Vi spiste der i går også. Jeg takker ikke nei til å gå til dekket bord.

Ha en fin dag videre :0)

 

Sitter bare her og er kjedelig forran dataen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla vennen....

 

Var kjempegøy på treff - som vanlig. Gøy å snakke og spise god mat.

Var to nye i dag så det var gøy - så kjekt at det blir flere og flere.... siden det ikke alltid passer for alle. Blir gøy når det blir skikkelig fint vær så vi kan være ute også...kanskje hjemme i hagen til noen.

Skulle ønske du kunne være med - alle kjenner jo til deg også...

 

Hva hadde du hos foreldrene dine ?

Alltid gøy å komme til hjemmelaget mat :o) så sant det er godt da. Moren min er håpløs på kjøkkenet - hun kan trå til, men jeg er ikke alltid fornøyd. Dessuten så er det alltid jeg som må lage maten og blir sur hver gang. Synes det er dårlig gjort at det alltid er en selvfølge at jeg må lage til maten når vi skal samles. Jeg får hjelp, men da er det ikke bra eller fort nok - så da gjør jeg det heller selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha tenkte jeg ikke skulle kommentere det,men du er jaggu populær her inne :0))

Orakelet Hebbie!! ;0)

I forgårs hadde vi kumler hos mamma i går hadde vi lamebog.Skikkelig godt var det !

Mamma er flink på kjøkkenet så det er så deilig å sette seg til dekket bord og deilig mat ! Honnør til mamma !

 

Idag er visst mamma på sykehjemmet.Hun må bestille seng til pappa siden han skal være hjemme til The bitter end...

Snakka med den "glupe" søstra mi. Fortalte henne om kusina vår..Hun ble så sur og forbanna..Kalte de egoistiske og jeg veit ikke hva..Det eneste jeg satt og tenkte , mens hun raste på telefonen var at hun er faen meg ikke mye glup selv når hun skal være her på besøk. Som pappa sier hun kommer, stikker ansiktet innom og reiser tvert til typen sin igjen..

 

Har jeg sagt at med jul ble det diskutert hvem vi kunne tenke oss å ha til faddere om vi ble gravide igjen ?? Da kom hun opp som kanditat..Jeg spurde henne etter at jeg var gravid...Angrer så j....Kan ikke tenke meg å ha henne som fadder...Om vi ikke skal gå for 5 faddere..Alle de andre har 4. Bare fordi hun ikke er å stole på...

 

Jeg bor ikke så langt fra 2 bimmere,men de er så myyye yngre enn meg så jeg tror nok ikke at vi kommer til å møtes..

 

Ser du bor nært to stykk din heldig gris;0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheheehe......er jo vanskelig å IKKE like meg da ;op

 

Fy søren du er heldig !! Komler OG lammebog - mine favoritter !!

Moren min suger på kjøkkenet - var derfor jeg valgte kokkeyrket for å få skikkelig mat hjemme ;o)

 

Drit i søstera di - hun kommer til å angre oppførselen når det er forsent og det endelig går opp for henne....

Tror du hun husker på det da - ang. faddergreiene ? For da kan dere la det gå forbi ;o) Du kan snakke med henne og fortelle henne det store ansvaret og si at hun får sjansen til å svare helt ærlig på om hun vil eller ikke. Og da si at hun må gi oppmerksomhet til barnet ved bursdag, jul og konfirmasjon etc. og ivareta den kristne tro bla.bla... og siden hun virker så uansvarlig og egoistisk så er det sjanse for at hun tar muligheten til å takke nei på en høflig måte :o) Uten at hun skjønner hva som har skjedd !!

 

Hehehe.....jepp - heldig jeg ;op

Og det er ikke stress å møte "veteranene" heller - satser på å møtes snart igjen bare oss. Er jo bare 20 min tur inn til Drammen for å møtes.

Er kjempegreit å kunne treffes og snakke - vi snakker om alt mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove i natt !!

Har sovet kun 2 timer i morges....ble så kvalm da jeg la meg..og drøyde det leeeenge før jeg endelig sto opp for å spise 2 skiver. Før det klarte jeg ikke å finne en god sovestilling - kjente bare en tennisball i magen uansett !!

Så da jeg endelig skulle legge meg så lå sambo og snorket intenst - blir det pga. allergien hans - og igår var det visst en reaksjon. Ellers har det gått greit. Så jeg måtte tilslutt legge meg i stua, men klarte ikke å finne en god stilling der heller. Og når jeg endelig sovnet så våknet jeg litt etter og sovnet igjen...

Brukte hele kvelden og natten på å tisse - var helt ekstremt !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...