ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen fler enn meg som er hekta på det tullet? Kan ikke gå glipp av en episode, jeg.... Lettlurt men engasjert kan man vel si..... Er så spennende nå om dagen ... jada, anonym......jeg burde være flau og det er helt forkastelig....... sånn nå er det sagt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Hehe jeg er avhengig:o) Hvis jeg går glipp av en episode så må jeg se den på web tv.. Burde vel vært anonym ja! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Nei og nei aprilbaby, det er det verste!! Jeg følger ikke med, har faktisk ikke sett en eneste episode :-D MEN jeg har sett noen episoder av et annet program (kan ikke nevne navn) som er myyye værre, så jeg skal vel egentlig holde stilt:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mai 2006 He-he...godt å høre. Jeg er helt hjernevasket. det er så ille at jeg nå bare sitter og venter på at klokken skal bli 20.00. DET er ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Hehe... Jada, halv åtte er det leggetid for små barn, da skal mamma se Hotel Cæsar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 23. mai 2006 #6 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg er også hekta på Cæsar, og JA, det er spennende der om dagen. Endelig er Julian tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 23. mai 2006 #7 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har ikke blitt bitt av den basillen, men har ei venninne som nesten halshugger meg hvis jeg ringer midt under Cæsar...*smile* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå