Gå til innhold

Heisann,noen rundt 20 år her?

AnetteMor_22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg lurte på om det er noen her inne som er rundt 20 år ,kommer fra Oslo eller i nærheten og kunne tenke seg og dele litt erfaringer med meg? Er selv 19 (blir 20 i august...jippi) og venter en liten gutt i juli. Hadde vært litt greit å ha noen jenter/kvinner i samme situasjon jeg kan dele tnaker og erfaringer med og ikke ikke bare med barnefaren.

Hadde vært koselig!

HIlsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg er 19 år...ca 8 uker på vei og bor ca 30 min fra oslo :)

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente som bor i kongsberg på 20 år, fyller 21 i august og har termin 7.oktober:)

Hilsen

cilla_20

Skrevet

Hei!

Jeg blir 20 i morgen og bor i Oslo! Har termin i slutten av november :)

Skrevet

Hei! Jeg bor i Oslo, er 20 år og har termin i slutten av september. Hadde vært veldig koselig å snakke med dere på samme alder.

Skrevet

Heisann. Jeg er 20. Venter baby i juli, vet ikke hva det blir men noe blir det.... Bor i Østfold.

Skrevet

Blir tjue i oktober, bor i Oslo og venter jenta mi i september! =)

Skrevet

heihei!! er 19, blir 20 dagen etter termin 12.juli!!venter en liten gutt jeg også!:) Bor i Bergen, nettopp flyttet fra Kr.sand!!

du kan jo legge meg til msn så vi kan prates:)

[email protected]

Skrevet

Kan ikke også dere andre som har lyst skrive e-mailen deres så kan vi jo snakkes på msn.

Her er min: [email protected]

Skrevet

Hei! Jeg er 20, og har ei datter på 1 år. Prøver på nr to. Bor noen timer unna oslo, men kunne tenkt meg å snakke med noen andre her for det. Legger dere til på kontaktlista, så får dere bare blokkere om dere ikke vil!! ;) Hehe... Nicket mitt står i mailadressa, men vil ikke legge den ut her...

Hilsen

Skrevet

den er grei vettu

Klem anettemor_19

Skrevet

Hei! Jeg er 19 år blir 20 i des.og har termin 3 des.kommer fra Hedmark. Hadde vært koselig å prate med andre i samme alder som er gravid

Skrevet

Hei jeg er ei jente på 19, Som får en gutt i okt, har termin7 okt.

Og bor nesten i kongsber.

Hilsen Tina

Skrevet

Er 21 fra Sunnmøre..og venter første i november...

Skrevet

*hehe*.....Men det er jo ikke i Oslo-området..*hihi*.... LYKKE til allesammen!!!

Skrevet

Hei.

Er 19 og venter en liten gutt om 7 uker :)

Vi bor like utenfor Trondheim.

Skrevet

jeg er 20. ikke helt oslo området.. drammen.

har ei på 8 mnd og nr 2 kommer i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...