Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Kveldsrutinen? Den fungerte i grunnen godt her inntil vi begynte med grøt. Eller, den fungerer vel i og for seg enda, sånn passe. Men det hadde vert morrå å få innspill og synspungter på måtren vi gjør det på. Så hvis du gidder.......? Babyen er 5 måneder og 1 uke. 18:00= grøt...........en full posjon (1 dl pulver og 1 dl mme) 18:30= bading 18:50= flaske med mme ( drikker mellom 170 til 230 ml mme) 19:15= legger seg Altså det funker, men skal ikke den flaska med mme til slutt kuttes ut etter hvert da? Skal de da ha mere grøt? Eller skal den ikke kuttes før de lissom spiser middag og sånn? Blir det ikke veldig merkbart for barnet om en plutselig fjerner kveldsflaska på 230 ml?? Mye mat det.......... Håper noen tar seeg tid til meg... Babyen sover til klokken syv neste dag.
Strawberry Shortcake Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Hei hei. Syns du hadde gode rutiner jeg. Hos oss er det badetid -> grøt -> og mme, litt kosetid, så er det senga... Snuppa er 9 mnd. Skal begynne med litt brød snart da. Men de skal vel ha mme til de er året. Mange som bruker det lenger enn det. Men man bytter vel ut gradvis, mer mat, mindre mme. Så brød og melk når de kan drikke det... Så jeg tror ikke det blir den brå overgangen egentlig... Lykke til!
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Takk, Bla-bla-bla Ja rutinene er jo egentlig greie, men har lurt øitt på om hun skal ha så mye mme pluss en full posjon. Men skal hun det, så får hun det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå